اسکراب صورت گردو شون

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13273
  • تگ ها:

اسکراب صورت گردو شون

اسکراب صورت گردو شون

کرم اسکراب صورت حاوی ذرات پوست گردو فردامارکت ، دارای بافتی کرمی بوده و باعث لایه ­برداری ملایم پوست شده و درخشان و شفاف شدن پوست شما را موجب می­ گردد. بهره ­گیری از خواص مغذی شی باتر به عنوان منبع غنی از ویتامین­ها و اسیدهای چرب ضروری به همراه خواص آبرسانی  هیالورونیک اسید به تغذیه و آبرسانی پوست کمک نموده و موجب لطافت و سرزندگی پوست می گردد.

 از ویژگی های گردو برای پوست این است که صورت پف دار باعث خسته و خواب آلود به نظر رسیدن چهره می ‎شود . گردو حاوی پتاسیم بوده و این ماده معدنی سبب تسهیل عملکرد سلول های عصبی پوست می‎ شود . این ماده همچنین از احتنباس مایعات اضافی در پوست جلوگیری کرده و از شل شدن و پف دار شدن آن جلوگیری می ‎کند.

گردش خون ضعیف منجر به کاهش انتقال مواد مغذی به سلول های پوستی می ‎شود . گردو منبع غنی فیبر بوده و چربی و کلسترول اضافی را کاهش می ‎دهد و در نهایت گردش خون را بهبود می‎ بخشد . افزایش میزان گردش خون به پوست سر و صورت باعث شاداب و با طراوت شدن موها و پوست صورت می ‎شود.5. تقویت پوست

گردو سرشار از پروتئین است و پروتئین نقش به سزایی در ترمیم پوست دارد . این ماده سبب بهبود تولید سلول های جدید شده و نواقص پوستی را برطرف می‎کند. این امر موجب زیبا تر شدن پوست خواهد شد.

ویژگی های اصلی اسکراب صورت گردو شون:

-حاوی دانه های طبیعی پوست گردو

-سرشار از ویتامین­ها و اسیدهای چرب ضروری

-آبرسان

-لایه برداری ملایم

-افزایش لطافت و نرمی پوست

-مغذی

-غنی شده با شی باتر

 کرم اسکراب صورت گردو شون فاقد:

-فاقد پارابن

برای چه افرادی مناسب است:

این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد.

کرم اسکراب صورت گردو لایه بردار با استفاده از لایه بردار طبیعی پوست گردو به آرامی باعث زدودن سلول­های مرده­ سطح پوست شده و با تغذیه­ پوست توسط شی باتر و آبرسانی آن توسط هیالورونیک اسید  موجب لطافت و شادابی و درخشان شدن پوست می گردد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.