امینو کارنیتین 400 عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

امینو کارنیتین 400 عددی

امینو کارنیتین ( Amino CARNITINE ) چیست ؟

امینو کارنیتین ماده شیمیایی مشابه اسید آمینه است که در بدن تولید می شود. امینوکارنیتین به بدن کمک می کند تا چربی را به انرژی تبدیل کند.امینوکارنیتین به بدن کمک می کند تا چربی را به انرژی تبدیل کند.امینوکارنتین ازپروتئین وی (کناسنتره ، هیدرولیز شده ) وال کارنیتین ساخته شد است. بدن می تواند ال کارنیتین را به سایر مواد شیمیایی به نام استیل-ال-کارنیتین و پروپیونیل-ال-کارنیتین تبدیل کند. اما ، هیچ کس نمی داند که آیا مزایای انها یکسان است. تا زمانی که موارد بیشتری شناخته شود. ال کارنیتین موجوددر این مکمل  به بدن در تولید انرژی کمک می کند. این برای عملکرد قلب و مغز ، حرکت عضلات و بسیاری از فرایندهای بدن مهم است.

فواید امینو کارنیتین :

  • کاهش درد عضلانی
  • تهیه مواد مغذی و اکسیژن مورد نیاز عضله
  • افزایش انرژی
  • رشد عضله
  • کاهش  صدمه های عضلانی
  • افزایش چربی سوزی در زمان تحرک
  • بهبود عملکرد مغز

نحوه مصرف امینو کارنیتین :

این مکمل به دو صورت شربت وقرص در فردا مارکت موجود است. بهترین مقدار مصرف در یک روز  990 میلی گرم ( سه وعده)  است .  زمان طلایی مصرف این مکمل قبل و بعد از تمرین است  در هر بار مصرف 4 عدد قرص کافی است . اما بهتر است برای مصرف با یک پزشک مشورت کنید.

محدودیت های مصرف :

افراد زیر 18 سال، بانوان باردار و شیرده بهتر است از مکمل های امینو کارنیتین استفاده کنند.(در صورت تمایل به استفاده حتما با پزشک مشورت کنید.) افراد دارای  فشار خون، مشکلاتی کبدی، کلیوی، دیابت بهتر است با نظر پزشک مصرف کنند. توصیه میشود افرادی که دچار عارضه کم کاری تیروئید هستند از این مکمل اصلا استفاده نکنند. کسانی که سابقه تشنج دارند بهتر است برای مصرف با پزشک مشورت کنند.

عوارض قرص امینو کارنیتین :

تجربیات مصرف امینو کارنیتین به ما نشان داده است که عوارضی در این مکمل وجود ندارد ولی با این حال مشکلاتی ممکن است رخ بدهد : نفخ معده، حالات تهوع، دل پیچده، سردرد و  تپش قلب نیز از مشکلاتی است که این مکمل ممکن است برایتان به وجود بیاورد.

شرایط نگه داری :

 قرص امینو کارنیتین  را در دمای بیش از ۲۵ درجه سانتیگراد در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید و رطوبت نگهداری کنید و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.  

قیمت و سفارش قرص امینو کارنیتین :

بهترین و مطمئن ترین راه سفارش  قرص امینو کارنیتین خرید از سایت دارو خانه فردا مارکت میباشد . از انجایی که مکمل های بدنسازی جعلی زیادی در بازار وجو دارد، خرید از افراد سود جو وغیر متخصص میتواند به سلامتی شما اسیب برساند.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.