بی سی ای ای 200 عدد ویتاپی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13902
  • تگ ها:

بی سی ای ای 200 عدد ویتاپی

20 اسید آمینه مختلف وجود دارد که هزاران پروتئین مختلف را در بدن انسان تشکیل می دهد. 9 مورد از این 20 اسید آمینه اساسی در نظر گرفته می شوند ، بدین معنی که بدن قادر به ساخت آنها نیست و باید از طریق رژیم غذایی بدست آید. از بین 9 اسید آمینه ضروری ، سه اسید آمینه زنجیره ای شاخه دار (بی سی ای ای) هستند بی سی ای ای چیست؟ "شاخه زنجیره ای" به ساختار شیمیایی بی سی ای ای اشاره دارد که در غذاهای غنی از پروتئین مانند تخم مرغ ، گوشت و محصولات لبنی یافت می شود. آنها همچنین یک مکمل غذایی محبوب هستند که در درجه اول به صورت مکمل فروخته می شوند.

بی سی ای ای چه فوایدی دارد ؟

5 مزیت اثبات شده بی سی ای ای | BCAA (اسیدهای آمینه با زنجیره شاخه):

رشد عضله را افزایش دهید :

یکی از محبوب ترین کاربردهای BCAA افزایش رشد عضلات است. لوسین مسیر خاصی را در بدن فعال می کند که سنتز پروتئین عضله را تحریک می کند ، که این روند ساخت عضله است. پروتئین آب پنیر حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری برای ساخت عضله است. بنابراین ،اگرچه بی سی ای ای می تواند پروتئین عضلانی را افزایش دهد ، اما حداکثر بدون سایر اسیدهای آمینه ضروری ، مانند آنهایی که در پروتئین آب پنیر یا سایر منابع پروتئین کامل وجود دارد ، نمی تواند این کار را حداکثر انجام دهد. خلاصه BCAA نقش مهمی دارد در نقش عضله سازی. با این حال ، عضلات شما به تمام اسیدهای آمینه ضروری احتیاج دارند .

درد عضلانی را کاهش دهید:

برخی تحقیقات نشان می دهداین مکمل می تواند به کاهش درد عضلات پس از تمرین کمک کند. غیر معمول نیست که یک یا دو روز بعد از تمرین احساس درد کنید ، به خصوص اگر روال ورزش شما جدید است. این زخم درد عضلانی با تاخیر شروع می شود ، که 12 تا 24 ساعت پس از ورزش ایجاد می شود و می تواند تا 72 ساعت ادامه یابد  در حالی که علت دقیق بروزاین عارضه به وضوح مشخص نیست ، محققان معتقدند که این نتیجه پارگی های ریز عضلات پس از ورزش است . نشان داده شده است که بی سی ای ای آسیب عضلانی را کاهش می دهد ، که ممکن است به کاهش طول و شدت این مشکل  کمک کند. چندین مطالعه نشان می دهد که BCAA باعث کاهش تجزیه پروتئین در حین ورزش و کاهش سطح کراتین کیناز می شود که شاخص آسیب عضلانی استدر یک مطالعه ، افرادی که قبل از ورزش اسکات با این  مکمل همراه بودند.

خستگی ورزش را کاهش دهید:

همانطور که BCAA ممکن است به کاهش درد عضلانی ناشی از ورزش کمک کند ، ممکن است به کاهش خستگی ناشی از ورزش نیز کمک کند. هر کس در یک مرحله خستگی و خستگی ناشی از ورزش را تجربه می کند. سرعت خستگی شما به عوامل مختلفی از جمله شدت و مدت ورزش ، شرایط محیطی و سطح تغذیه و تناسب اندام شما بستگی دارد. در دو مطالعه ، شرکت کنندگان بااستفاده از ای نوع مکمل تمرکز ذهنی خود را در حین ورزش بهبود بخشیدند ، که تصور می شود ناشی از اثر کاهش خستگی BCAA باشد. با این حال ، بعید است این کاهش خستگی به بهبود عملکرد ورزشی تبدیل شود.

 جلوگیری از تحلیل رفتن عضله یا تحلیل رفتن :

بنابراین ، مهم است که بی سی ای ای سایر آمینو اسیدهای ضروری در زمان از بین رفتن عضلات برای متوقف کردن یا کند کردن پیشرفت آن جایگزین شوند. چندین مطالعهنشان داده است که برای جلوگیری از تجزیه پروتئین عضله پشتیبانی می کند. این ممکن است نتایج بهداشتی و کیفیت زندگی در جمعیت های خاص ، مانند افراد مسن و کسانی که بیماری های  مانند سرطان دارند ، بهبود بخشد.

افراد مبتلا به بیماری کبد سود ببرید :

این کالا ممکن است سلامت را در افراد مبتلا به سیروز ، یک بیماری مزمن که در آن کبد به درستی کار نمی کند ، بهبود بخشد.

 بی سی ای ای در مواد غذایی:

بهترین منابع غذایی BCAA شامل:
  •   گوشت گاو گرم
  • سینه مرغ
  • پودر پروتئین سویا
  •  پودر وی
  • کنسرو ماهی
  • گرم ماهی آزاد 
  • سینه بوقلمون
  • تخم مرغ
  • پنیر پارمسان
  •   شیر 
  خلاصه بسیاری از غذاهای غنی از پروتئین حاوی مقادیر بالای بی سی ای ای است.

طریقه مصرف بی سی ای ای قرصی:

یک عدد قرص  را در وعده های صبح ، ظهر و شب با اب فراوان میل نمایید.

عوارض BCAA:

کسانی که زیر ۱۸ سال و یا افرادی که مبتلا به بیماری هستند و دارو مصرف می‌کنند، با پزشک حتما مشورت کنند . کسانی که تحت درمان هستند ، بیماری خاص دارند بدون اجازه و مشورت پزشک مصرف نکنند. زنان باردار و شیرده بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.

خرید بی سی ای ای :

برای خریدی اسان و مطمن و اطمینان از اصالت کالا بهترین راه ، خرید از داروخانه معتبر انلاین فردامارکت می باشد. با خیالی راحت در زمانی که بازار مکمل ها پر از اجناس تقلبی شده است بهتر است با خرید از یک منبع معتبر محافظ سلامتی خود باشید . منبع

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.