مام دئودورانت ضد تعریق با رایحه اسطوخودوس ایوروشه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14230
  • تگ ها:

مام دئودورانت ضد تعریق با رایحه اسطوخودوس ایوروشه

مام دئودورانت با رایحه اسطوخودوس ایوروشه

مام دئودورانت با رایحه اسطوخودوس ایوروشه فردامارکت باعث نرم کنندگی و محافظت پوست شده و طراوت و شادابی و آرامش  را به پوست می دهد و باداشتن رایحه اسطوخودوس از تعریق جلوگیری کرده و هر گونه التهاب پوست را کاهش می دهد.

 بدن برخی افراد بوی تندتری دارد و دلیل آن می‌تواند استرس یا فعالیت جسمی بیش‌ازاندازه باشد، این روزها استرس عامل رایج‌تری است. توقعات بالا، برنامه‌های فشرده کاری و… اضطرابی بیش‌ازحد طبیعی بر بدن وارد می‌کنند که باعث عرق کردن بیشتر می‌شود. عرق کودکان معمولاً بوی بد نمی‌گیرد به‌این‌علت که آپوکراین ترشح نمی‌کنند، ازاین‌رو باکتری‌ها نمی‌توانند با چیزی فعل‌وانفعال داشته باشند. با بالا رفتن میزان تستوسترون بدن در دوران بلوغ، آپوکراین نیز ترشح می‌شود.

مشخصه های مام دئودورانت:

  • نرم‌کننده و محافظت‌کننده پوست
  • با ماندگاری 24 ساعته
  • طراوت دهند و شاداب کننده پوست
  • حاوی رایحه اسطوخودوس
  • ضد عرق (مام) قوی بدن
اسطوخودوس سرشار از آنتی اکسیدان های مفید برای سلامت پوست است .همچنین خواص آنتی بیوتیک طبیعی دارد و می تواند التهاب پوست را نیز کاهش دهد.می توان از این  گیاهی برای درمان جوش ، آکنه ، جای نیش حشرات ، جای جوش و کاهش واکنش های آلرژیک استفاده کرد. ضد عرق و خوش بو کننده با عطری دلپذیر است. از ویژگی های برند معتبر ایوروشه می توان به استفاده صد در صدی از عصاره گیاهان، اولویت در استفاده از گیاهان ارگانیک و حداقل استفاده از مواد مضر برای محیط ‌زیست اشاره نمود. این مام دارای رایحه و خواص منحصر به فردی است که سبب طراوت و شادابی پوست می‌گردد. این دئودورانت بدون الکل و دارای ماندگاری طولانی مدت تا ۲۴ ساعت می باشد. همچنین به خوبی از پوست محافظت نموده و از ایجاد بوی بد عرق جلوگیری می‌نماید.

دستور مصرف مام دئودورانت اسطوخودوس:

در هنگام  استفاده از مام روی پوست تمیز و خشک استفاده شود.    

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.