دستگاه شستشوی بینی اسگالش SGALESH مجهز به پمپ دستی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13342
  • تگ ها:

دستگاه شستشوی بینی اسگالش SGALESH مجهز به پمپ دستی

دستگاه شستشوی بینی اسگالش SGALESH مجهز به پمپ دستی

دستگاه شستشوی سینوس اسگالش فردامارکت  جهت رفع مشکلات سینوسی، گرفتگی بینی و آبریزش بینی استفاده می گردد و به همراه آن ۲۴ بسته نمک طبی اسگالش عرضه شده است.

سینوس‌ها حفره‌های مملو از هوا در استخوان‌های جمجمه و صورت هستند. هر عاملی که موجب پرشدن و گرفتگی آن‌ها توسط موکوس یا چرک شود، سینوزیت ایجاد خواهد کرد. سرماخوردگی، حساسیت و انحراف تیغه بینی از عوامل این بیماری هستند.

درد، تب خفیف، ترشحات بینی و آبریزش بینی وحلق وخصوصاً در صبح‌ها از علائم این بیماری هستند.سردردهای صبح‌گاهی در زمان بیدار شدن از خواب به صورت کاملاً مشخص به وجود مشکلی در سینوس اشاره دارد. همچنین درد در پیشانی، در محل سینوس‌های پیشانی در زمان لمس، درد در فک و دندان‌های بالایی و دردناکی گونه‌ها در زمان لمس‌کردن (در اثر عفونت سینوس‌های فک بالا)، تورم یا درد بافت اطراف چشم‌ها یا کناره‌های بینی، اختلال در حس بویایی و گرفتگی بینی از دیگر نشانه‌های بیماری هستند.

در بسیاری از موارد ممکن است سینوزیت ناشی از آلرژی با سینوزیت عفونی اشتباه شود. به‌طور معمول گرفتگی ناشی از آلرژی را رینیت آلرژیک می‌نامند و پزشکان از نامیدن سینوزیت بر آن دوری می‌کنند. همچنین گاه میگرن با سردردهای سینوزیتی اشتباه گرفته شود.

سینوزیت می‌تواند در کودکان با سنین مختلف، نشانه‌های متفاوتی ایجاد کند. کودکان کم سن‌تر بیشتر نشانه‌های شبیه به سرماخوردگی دارند که شامل آبریزش و گرفتگی بینی و تب خفیف می‌شود.

ویژگی دستگاه شستشوی بینی اسگالش:

درمان بیماری های سینوزیتی

مناسب برای کسانی که پی در پی سرما میخورند

مناسب برای افراد دارای حساسیت به گرده ی گیاه

مناسب برای پاک کردن آلودگی های ناشی از گرد و غبار شدید

قابل استفاده برای بینی های خشک و حساس

شستشوی بینی بعد از عمل جراحی

روش مصرفدستگاه شستشوی بینی اسگالش:

محلول را مخلوط کرده و در ظرف بریزید سپس به سینک دستشویی تکیه داده به نحوی که کاسه دستشویی مشاهده شود بعد سر را به یک طرف چرخانده و لوله را در حفره بینی قرار دهید و لوله را فشار داده تا محلول به درون بینی ریخته شود

و از سوراخ دیگر بینی خارج شود در آخر نفس بکشید و بینی را با دستمال تمیز کنید و برای سوراخ دیگر بینی همین کار را تکرار کنید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.