سوپرامیل ۱ شیر خشک

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

سوپرامیل ۱ شیر خشک

{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"سوپرامیل ۱ شیر خشک چیست ؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":" برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"شیر خشک سوپرامیل چطوره؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"بهترین شیرخشک مخصوص کودکان چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}}]} { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حمید اسماعیلی", "datePublished": "12-12-2019", "description": "خرید و مصرف سوپرامیل ۱ شیر خشک:✅ خرید اینترنتی انواع شیرخشک برای کودکان 6 ماه تا 2 سال ، از فروشگاه اینترنتی فردامارکت با قیمت مناسب.", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } } خرید غذای کودک

سوپرامیل ۱ شیر خشک

سوپرامیل ۱ شیر خشک : شیرخشک جزئی اصلی ترین تغذیه ها برای کودکان به حساب می آید . این که شما چه نوع شیرخشکی را در چه برندی و با چه خصوصیاتی برای کودک خود استفاده کنید ، می توانید تاثیر بسیار زیادی روی رشد بهتر و سلامت کودک شما داشته باشد . از آن جایی که شیر مادر اولین تغذیه برای کودک است و کاملا ضروری است ، باید توجه داشته باشید که در صورت عدم مصرف شیر مادر توسط فرزندتان چه چیزی را جایگزین آن کنید . شیرخشک سوپرامیل یکی از بهترین برند های تولید کننده شیرخشک براساس در نظر گرفتن سیستم ایمنی کودک و شیر مادر می باشد . بدون شک این شیرخشک می تواند به عنوان بهترین جایگزین شیر مادر شناخته شود . کودک شما می تواند با مصرف سوپرامیل تمام انرژی ، پروتئین ، اسید های چرب ضروری ، ویتامین ، مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز خود را به دست آرود . سوپرامیل به دلیل این که دارای میزان مورد نیاز پره بیوتیک های FOS  و GOS می باشد می تواند تاثیر بسیار زیادی روی تقیوت سیستم ایمنی بدن کودک شما داشته باشد و آن را به خوبی تقویت کند . به دلیل این که در ساخت و ترکیب سوپرامیل از بهترین مواد استفاده شده است ، بدون شک انرژی مورد نیاز بدنی کودک شما تامین خواهد شد .

شیر خشک سوپرامیل چطوره

ترکیبات استفاده شده در سوپرامیل باعث شده تا شما از بهترین شیرخشک برای رشد و سلامت کودک خود استفاده کنید . این شیرخشک دارای موادی از جمله لاکتوز، روغن های گیاهی ، شیر چربی گرفته شده ، فروکتو ، مواد معدنی ، ویتامین ها ، لسیتین و... می باشد . هر یک از این مواد نقش مهمی در این ترکیب خواهد داشت و تاثیرگذاری آن روی سیستم ایمنی بدن کودک متفاوت خواهد بود . شیرخشک سوپرامیل 1 تاثیر بسیار زیادی روی سیستم مغزی ، بینایی و ایمنی کودک می گذارد و ضریب هوشی او را تقویت می کند . تمام انرژی ، پروتئین و اسید های چرب ضروری با مصرف این شیرخشک به بدن کودک رسانده خواهد شد . این شیرخشک دارای هیچ گونه آلرژی ایجاد نخواهد کرد . برای خیلی از مادران این سوال پیش می آید که چه مقدار شیرخشک برای مصرف روزانه کودک خود استفاده کنیم ؟ این که کودک شما در طول روز به چند بار مصرف شیرخشک احتیاج دارد ، کاملا به خود کودک شما بستگی دارد ، این که کودک شما چه قدر وزن دارد و در طول روز با توجه به سنی که دارد که مقدار فعالیت و تحرک دارد ، همه این موارد تاثیرگذار به حساب می آید . معمولا برای کودکانی که از وزن مطلوبی برخوردار هستند و فعالیت طبیعی دارند ، بهتر است از 4 پیمانه شیرخشک سوپرامیل استفاده شود . ولی کودکانی که کمی ثپل تر هستند و قطعا به انرژی بیستری احتیاج دارند ، 5 پیمانه کفایت می کند . سعی کنید بعد از هر بار مصرف شیرخشک باقی مانده را دور بریزید و برای دفعه بعدی از آن استفاده نکنید .  

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.