شامپو بدن بادام و عسل 420 میلی لیتر شون

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13278
  • تگ ها:

شامپو بدن بادام و عسل 420 میلی لیتر شون

شامپو بدن بادام و عسل 420 میلی لیتر شون

شامپو بدن شون  فردامارکت حاوی عصاره­ بادام و عسل با ملایمت موجب پاکیزگی پوست بدن شده و موجب طراوت، شادابی و تغذیه پوست می گردد.

آنزیم‌های موجود در عسل خام، روشن‌کننده‌ی پوست هستند و منافذ آن را تمیز و شفاف نگه‌ می‌دارند. اگر عسل را که خاصیت ضدباکتریایی دارد با روغن جوجوبا یا روغن نارگیل مخلوط کنیم ترکیب به‌دست آمده مانع ایجاد باکتری‌هایی می‌شود که تعادل پوست را به هم می‌زنند و پوست را ملتهب می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید عسل روشن‌کننده‌ی پوست است و ترکیبات ضد التهابی و ضدباکتریایی آن جای زخم‌ها را کمرنگ‌تر می‌کند و به بهبود و بازسازی بافت تازه‌ی پوست نیز کمک می‌کند. خواص آبرسانی عسل و روغن زیتون یا نارگیل همراه با هم می‌تواند به احیای پوست شما کمک کند و ماساژ ملایم، آرام و منظمِ این ترکیبات روی پوست، گردش خون زیر پوست شما را افزایش می‌دهد و پوست را بازسازی می‌کند.

عسل خواص ضدباکتریایی و ضدقارچی دارد که به از بین بردن باکتری‌ها کمک می‌کند. به‌خاطر این خواص ضدالتهابی، عسل می‌تواند قرمزی و سوزش پوست را آرام کند.

یکی از فواید بادام برای پوست، بهبود وضعیت آکنه است، چرا که بادام می‌تواند ظاهر آکنه و انواع جوش‌ها را کمرنگ کند. هنگامی که مرتبا از روغن بادام استفاده نمایید، آکنه‌های شما به تدریج محو خواهند شد. اگر خیلی جوش داشته باشید، در حدی که رفع کردنشان سخت باشد، مطمئن باشید که بادام، بالاخره کاری برایتان خواهد کرد.

آلفا توکوفرول ماده‌ایست که به وفور در بادام یافت می‌شود. این ماده یکی از مهم‌ترین منابع ویتامین E است. ویتامینی که یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های پوست شماست. ویتامین E معمولا بنام غذای پوست شناخته می‌شود، چرا که واقعا پوست شما را تغذیه کرده و آنرا سالم می‌کند. این ویتامین به وفور در بادام یافت می‌شود.

ویژگی های شامپو بدن بادام و عسل شون:

-بازسازی و احیا پوست

-حاوی مواد مغذی

-افزایش شادابی پوست

- محافظ پوست

- تنظیم اسیدیته پوست

- شوینده ی ملایم

- نرم کننده ی عمیق پوست

- دارای رایحه ی خوش و ماندگار

 روش مصرف شامپو بدن بادام و عسل:

مقداری از محصول را کف دست یا اسفنج ریخته و خوب روی پوست بدن ماساژ دهید، سپس آبکشی نمایید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.