شامپو ضد شوره مخصوص موهای خشک اریکه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14611
  • تگ ها:

شامپو ضد شوره مخصوص موهای خشک اریکه

خرید شامپو ضدشوره سر

شامپو ضد شوره مخصوص موهای خشک اریکه

شامپو ضد شوره مخصوص موهای خشک اریکه :یکی دیگر از شامپو های ضدشوره در فروشگاه اینترنتی فردامارکت ، شامپو ضد شوره مناسب برای موهای خشک می باشد . این شامپو را می توانید با قیمت مناسب از این فروشگاه اینترنتی فردامارکت خریداری کنید . اگر می خواهید شامپوی مورد نیاز خود را برای شوره سر خریداری کنید کنید می توانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

شامپو اریکه برای موهای خشک

موهای خشک برای تقویت نیاز به مراقبت با استفاده از شامپو های مخصوص دارند . یکی از معایبی که موهای خشک مانند موهای چرب دارند ، قابلیت پوسته پوسته شدن می باشد . موهای خشک به دلیل جنسی که دارند ، برای مراقبت نیاز به شامپو های مخصوصی دارند . موهای خشک به دلیل خشکی زیاد ، گاهی اوقات دچار شوره می شوند . شوره سر موجب ریزش موی سر می شود و در نهایت باعث می شود تا شما موهای خود را به مرور از دست بدهید . البته توجه داشته باشید که عوامل مختلفی برای خشک شدن مو وجود دارد از جمله سشوار کشیدن ، اتو کشیدن مو ، اشعه مارا بنفش . مواردی که بیان کردیم موجب خشک شدن مو می شود که برای برطرف کردن این مشکل باید ، از شامپو برای مرطوب کردن آن استفاده کنیم . یکی از بهترین و باکیفیت ترین شامپو ها برای موهای خشک ، شامپوی اریکه می باشد . این شامپو موجب می شود تا موهای خشک شما مرطوب شود و از تار شدن و ریشه ریشه شدن مو جلوگیری می کند .

شامپو ضد شوره موهای معمولی اریکه

شوره یکی از مهم ترین مشکلاتی است که اکثر خانم ها و آقایان با آن همراه هستند . شوره سر به مرور زمان باعث ریزش مو و جلوگیری از رشد مو می باشد . شامپو ضد شوره سر اریکه جزء بهترین شامپو هایی است که شما می توانید برای بهبود شوره سر خود از آن استفاده کنید و شوره سرتان را به مرور زمان تغییر دهید . انواع شامپو های اریکه می توانیم به مواردی از جمله :
  • شامپو اریکه مخصوص موهای معمولی
  • شامپو اریکه مخوص موهای چرب
  • شامپو اریکه مخصوص موهای خشک
  • شامپو اریکه برای جلوگیری از ریزش مو
  • شامپو اریکه برای جلوگیری از موخوره
  • و...

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.