شامپو ضد شوره پوست سر خشک پریم مدل D2 حجم 250 میل

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14486
  • تگ ها:

شامپو ضد شوره پوست سر خشک پریم مدل D2 حجم 250 میل

خرید شامپو ضدشوره سر

شامپو ضد شوره پوست سر خشک پریم مدل D2 حجم ۲۵۰ میل

شامپو ضد شوره پوست سر خشک پریم مدل D2 حجم ۲۵۰ میل : نمونه ای بهترین شامپو های ضد شوره برای موهای خشک در فروشگاه اینترنتی فردامارکت ، شامپو ضد شوره مخصوص موهای خشک پریم می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید . موهای خشک به دلیل جنسی که دارند باید از شامپوی ضد شوره مخصوص استفاده شود . در ادمه در مورد شامپو ضد شوره پوست سر خشک پریم مدل D2 صحبت خواهیم کرد .

شامپو ضد شوره پریم d2

این شامپو یکی از مناسب ترین شامپو های ضد شوره برای موهای خشک می باشد ، موهای خشک به دلیل نوع جنسی که دارند ، باید برای مراقبت از آن ها از شامپوی مخصوص استفاده کنیم . موهای خشک اغلب به دلیل خشکی زیادی که دارند ، باعث پوسته پوسته شدن پوست سر می شوند . این شامپو های ضد شوره پریم مدل D2 به دلیل این که دارای موادی چون ایکتیول و کلیمبازول هستند به خوبی می توانند التهاب و خارش پوست سر را کاهش دهند که در نهایت منجر به کاهش شوره سر می شوند . این شامپو به دلیل نوع ترکیباتی که دارد ، پوسته شدن سر را به مرور کاهش می دهد . عصاره عناب به کار رفته در این شامپو منجر به کاهش خارض و سوزش سر می شود .

شامپو ضد شوره پوست سر خشک پریم

شامپو ضد شوره پریم مناسب موهای خشک یکی از بهترین شامپو ها برای موهای خشک هستند . موهای خشک معمولا به نسبت موهای چرب ، دارای حساسیت بیشتری هستند و به همین دلیل باید مراقب شوند . شامپو هایی که در فروشگاه اینترنتی فردامارکت ، به فروش می رسد تماما با توجه به نوع موی شما خواهد بود . اگر موهای شما خشک است و با مشکل شوره سرو کار دارید ، می توانید از شامپو ضد شوره پریم مخصوص موهای خشک استفاده کنید .

قیمت شامپو ضد شوره پریم

اگر قصد خرید شامپو ضد شوره پریم را دارید ، با تشخیص جنس موی خود می توانید به فروشگاه اینترنتی فردامراکت مراجعه کنید . محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی فردامارکت ، همه به قیمت مناسب می باشد . قیمت هایی که برای محصولات این فروشگاه در نظر گرفته شده با توجه به بودجه ای است که مردم دارند و می توانند برای خرید هزینه کنند .  

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.