شربت استئوکینون 300 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

شربت استئوکینون 300 میلی لیتر

شربت استئوکینون

قیمت شربت استئوکینون

شربت استئوکینون: این مطلب در سایت داروخانه ی فردامارکت، خرید شربت استئوکینن است. در این مطلب در شربت استئوکینن چیست؟ فواید مصرف شربت استئوکینن ، عوارض شربت استئوکینن ، دوز مصرف شربت استئوکینن توضیح دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. افرادی که معمولا به دنبال مصرف شربت استئوکینن هستند حتما مواردی از قبیل: پوکی استخوان، سلامت قلب و عروق، شیردهی و یائسگی و... را دنبال می کنند.  به سوالات زیر که راجب این شربت پرسیده میشود دقت کنید:
  • شربت استئوکینن خوبه؟
  • شربت استئوکینن را کی بخوریم؟
  • طریقه مصرف شربت استئوکینن ؟
 

شربت استئوکینن چیست؟

شربت استئوکینن،مصرف روزانه شربت استئوکینون برای کمک به تامین کلسیم مورد نیاز بدن، حفظ سلامت استخوان ها و دندان، سلامت عضلات و سیستم عصبی توصیه می شود. کلسیم نقش های مهم و بسیاری در سلامت انسان دارد. کلسیم در ساختاراستخوان شرکت دارد و دریافت کلسیم کافی برای تشکیل استخوان بندی بدن، و رشد و تکامل آن بسیار ضروری است.  

فواید مصرف شربت استئوکینن

این عنصر می تواند برای بدن بسیار مفید باشد و کمک شایانی به فرایند های طبیعی بدن که یک انسان می تواند داشته باشد کند، البته در نظر داشته باشید که زیاده روی آن اصلا خوب نیست از جمله فواید این شربت عبارت است از:
  • سلامت قلب و عروق
  • شیردهی و یائسگی
  • پوکی استخوان و استئوپنی
  • درمان تکمیلی با بیس فسفونات ها
  • مصرف برخی داروها مانند کورتیکو استروئیدها، فنی توئین و فنوباربیتال
 

قبل از مصرف شربت استئوکینن!!

کودکان زیر 1 سال: یک پیمانه (معادل با 5 میلی لیتر) یک بار در روز بعد از غذا کودکان 1 تا 8 سال: یک پیمانه (معادل با 5 میلی لیتر) دو بار در روز بعد از غذا کودکان 9 تا 18 سال: یک پیمانه (معادل با 5 میلی لیتر) سه بار در روز بعد از غذا بزرگسالان: دو پیمانه (معادل با 10 میلی لیتر) سه بار در روز بعد از غذا قبل از هر بار مصرف بطری را بخوبی تکان دهید. مصرف شربت استئوکینون را تا زمان نیاز می توانید ادامه دهید. دور از دسترس اطفال ، دور از رطوبت و نور و در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود .  

نتیجه گیری شربت استئوکینن

در مطلب شربت استئوکینن از سایت داروخانه شبانه روزی فردامارکت، درمورد شربت استئوکنین توضیح دادیم. اگر سلامت  استخوان ها  همچنین سلامت دندان ها و... برای شما اهمیت دارد ، این محصول جزء بهترین محصولات و مکمل هایی است که شما می توانید برای سلامت استخوان ها و کلسیم ضروری بدن استفاده کنید. توجه داشته باشید که خرید شربت استئوکینن و مصرف آن برای بزرگسالان که بیماری خاصی دارند نتایج منحصر به فردی داشته باشد. برای خرید این محصول می توانید به داروخانه انلاین فردامارکت مراجعه کنید و این شربت را با مناسب ترین قیمت به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.