شربت زینک پلاس مارینوکس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13383
  • تگ ها:

شربت زینک پلاس مارینوکس

شربت زینک پلاس مارینوکس

شربت زینک پلاس مارینوکس  فردامارکت در درمان ریزش مو، سلامت پوست، مو و ناخن و بهبود رشد جسمی و ذهنی کودک موثر است. شربت زینک پلاس حاوی روی (زینک)، ویتامین های گروه B و ویتامین C می باشد.

این محصول باعث تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان می شود. به رشد جسمی و ذهنی نیز کمک می کند. شربت زینک پلاس باعث حفظ سلامت پوست، مو و ناخن می شود.

شربت زینک پلاس حاوی روی و ویتامین های گروهB-D-A-c است که:

روی:

به عنوان دومین عنصر مهم بعد از آهن در بدن به شمار می رود. کمبود این ماده معدنی می تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت کودکان داشته باشد. متاسفانه شیوع کمبود روی در کشورهای در حال توسعه از جمله ایران بالا است. عوارض کمبود روی در کودکان شامل اسهال، کاهش رشد جسمی و ذهنی، کوتاهی قد، کاهش اشتها و وزن و ضعف سیستم ایمنی می باشد.

ویتامین C:

یکی از ویتامین های محلول در آب است که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. بدن انسان قادر به تولید و ذخیره ویتامین C نمی باشد و باید صرفا از منابع خارجی تامین گردد. ضعف سیستم ایمنی و کند شدن روند ترمیم زخم ها از علایم کمبود ویتامین C می باشد.

ویتامین های گروه B:

این ویتامین ها از مهم ترین ترکیبات در حفظ سلامت سیستم عصبی، پوست، مو و ناخن هستند. کاهش اشتها، یبوست، خشکی پوست، کم خونی مگالوبلاستیک و بیماری بری بری از علائم کمبود ویتامین های گروه B است.

ویتامین A:

یکی از ویتامین های محلول در چربی و جهت رشد، حفظ سلامت سیستم ایمنی و قوه بینایی در کودکان و نو جوانان ضروری می باشد. کمبود ویتامین A یکی از مهمترین کمبودهای تغذیه ای در بین کودکان زیر 6 سال می باشد.

ویتامین D3:

این ویتامین جهت تقویت سیستم ایمنی، جذب کلسیم و جلوگیری از به تاخیر افتادن رشد و نرمی استخوان در کودکان و نوجوانان بسیار ضروری است.

مشخصه های شربت زینک پلاس:

1-مکمل لازم برای دوران رشد کودکان و نوجوانان

2-بهبود رشد جسمی و ذهنی در سنین رشد

3-تقویت سیستم ایمنی

4-کمک به رشد قدی

5-تقویت اشتها

6-با طعم مطلوب پرتقال

دستور مصرف شربت زینک پلاس:

کودکان 3 سال به بالا روزانه حداکثر 10 میلی لیتر یا مطابق دستور پزشک مصرف شود . از مصرف بیش از مقدار توصیه شده خودداری شود . قبل از مصرف شیشه را تکان دهید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.