شربت زینک پلاس دینارترول با طعم پرتقال

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13330
  • تگ ها:

شربت زینک پلاس دینارترول با طعم پرتقال

شربت زینک پلاس دینارترول با طعم پرتقال

شربت زینک پلاس دینارترول  فردامارکت با طعم پرتقال، حاوی روی (زینک)، ویتامین های گروه B و ویتامین C می باشد. این محصول باعث تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان می شود. به رشد جسمی و ذهنی نیز کمک می کند. شربت زینک پلاس  باعث حفظ سلامت پوست، مو و ناخن می شود.

روی:

یک عنصر ضروری در تغذیه انسان ،با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از ۲۰۰ آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد. روی در تمام ارگان ها، بافت ها، مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالاست.

 کمبود روی:

کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت کودکان داشته باشد.از علائم کمبود روی در کودکان اسهال، توقف و کندی رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو، ابتلا به عفونت ها، کاهش قوه بینایی وچشایی است.

 ویتامین C:

یکی از ویتامین های محلول در آب با خاصیت آنتی اکسیدانی است. بدن انسان قادر به تولید و یا ذخیره ویتامین C نمی باشد و باید صرفا از منابع خارجی تامین گردد. ویتامین C باعث افزایش جذب روی و آهن نیز می شود.

 کمبود ویتامین C:

کم خونی، خونریزی لثه، کاهش توانایی مبارزه با عفونت ها، کند شدن روند ترمیم زخم ها، پوست و موی خشک، خونریزی از بینی، اضافه وزن ناشی از کاهش سوخت و ساز بدن،مفاصل متورم و دردناک از علایم کمبود ویتامین C می باشد.

 ویتامینهای گروه B:

دسته ای از ویتامین های محلول در آب به شمار می روند که از مهمترین ویتامین ها در تقویت سیستم عصبی و سلامت پوست، مو و ناخن هستند. همچنین در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین ها و تبدیل آنها به انرژی نقش موثری دارند.

 کمبود ویتامین های گروه B:

ضعف و خستگی عمومی بدن، کاهش اشتها، یبوست، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست، کم خونی مگالوبلاستیک و بیماری بری بری از عوارض کمبود ویتامین های گروه B است.

سلامت پوست، مو و ناخن

تقویت سیستم ایمنی بدن

پیشگیری از سوء تغذیه در دوران کودکی

تقویت رشد ذهنی و جسمی در سنین رشد

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.