شربت مولتی سانستول پلاس زینک

164,900 تومان
تعداد خرید

شربت مولتی سانستول پلاس زینک

شربت مولتی ویتامین

شربت مولتی سانستول پلاس زینک

شربت مولتی سانستول پلاس زینک: یکی از مولتی ویتامین های مو، که این روز ها برای کودکان بسیار استفاده می شود و علاوه بر تاثیرگذاری در رشد و تقویت مو، برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می باشد می توانیم به سانستول پلاس زینک اشاره کنیم.کمبود روی امروزه یکی از مشکلات و چالش های زیادی را از جمله اختلال در رشد کودکان، اختلال در تمرکز، ADHD ، افسردگی، بی‌اشتهایی عصبی، اسهال‌های مزمن و حاد، التهابات پوستی متعدد، و … را به وجود آورده است. شربت سانستول به بهبود اختلالات کمک می کند. این شربت همان طعم شربت مولتی سانستول را دارد که از عصاره پوست پرتغال و گریپ فروت ساخته میشود. و قوام و کیفیت خود را کاملا حفظ کرده است. این محصول حاوی 10 ویتامین ضروری برای بدن می باشد. که برای رشد و تکامل کودکان تاثیر بسیار زیادی دارد. شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت شربت سانستول خارجی و ایرانی به داروخانه فردامارکت مراجعه کنید. در این مطلب از سایت فردامارکت می خواهیم درمورد شربت مولتی سانستول پلاس زینک برای چی خوبه، برای بزرگسالان، کودکان و برای چاقی صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

شربت مولتی سانستول پلاس زینک برای چیست؟

حتما برای همه شما سوال پیش می آید که این شربت برای چی خوبه؟ و چرا کودکان زیر 5 سال باید از آن استفاده کنند؟ در این قسمت می خواهیم تا جایی که می توانیم به سوالات شما عزیزان و مادران جواب دهیم تا بتوانید به بهترین شکل کودکان خود را تقویت کنید و در رشد و سلامت آن ها نقش داشته باشید. شربت مولتی سانستول پلاس زینک خارجی، به دلیل اینکه دارای مواد معدنی، ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن کودک می باشد، استفاده از آن در طول روز برای کودکان می تواند تاثیرگذاری فوق العاده ای داشته باشد. همان طور که می دانید کمبود برخی از ویتامین ها می تواند روی سلامت و کاهش ایمنی بدن فرزند شما تاثیر داشته باشد. پس شما می توانید با همین مولتی ویتامین ها و شربت ها و مکمل های دارویی مخصوص کودکان، سلامت آن ها را تضمین کنید. استفاده از این شربت برای سلامت پوست، مو و ناخن نیز بی تاثیر نخواهد بود. مصرف این شربت در طول روز می تواند ب تقویت و سلامت سلول های بدن کودک شما کمک کند و آن را مقاوم سازد. در نظر داشته باشید که مصرف این شربت برای بزرگسالان و کودکان پیشنهاد می شود. کودکان می توانند تا سن 5 سالگی از این شربت استفاده کنند. وجود ویتامین های گروه B، ویتامین های A,D,C,E، زینک، فولیک اسید و نیاسین می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر داشته باشد. شربت مولتی سانستول پلاس زینک

خاصیت شربت مولتی سانستول پلاس زینک برای بزرگسالان و کودکان

  • تقویت سیستم ایمنی، تاثیرگذار در کاهش خستگی
  • بهبود سلامت پوست، مؤثر در ساخت کلاژن
  • تأمین سلامت دندان و استخوان‌ها
  • مؤثر در شکل گیری سلول‌ها
  • حفظ سلامت پوست و مو
  • طعم دلپذیر

بهترین زمان مصرف شربت مولتی سانستول پلاس زینک برای کودکان

کودکان با توجه به اینکه نیاز به انرژی بیشتری در طول روز دارند، باید از بهترین مولتی ویتامین ها در طول روز استفاده کنند و انرژی مورد نیار خود را تامین کنند. در نظر داشته باشید که مصرف بیش از اندازه این شربت در برخی از موارد می تواند منجر به حالت تهوع و استفراغ، سردر و سرگیجه، اسهال و... شود. پس به شما توصیه می کنیم بهترین زمان را برای مصرف این دارو در نظر داشته باشید. طریقه و مقدار مصرف شربت مولتی سانستول پلاس زینک روی تقویت سیستم ایمنی بدن کودک شما، افزایش قد، تقویت حافظه و یادگیری و مقاوم کردن بدن تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر می خواهید عوارض جانبی، فرزند شما را تهدید نکند و در چاقی فرزند شما نقش داشته باشد، بهترین زمان را برای مصرف انتخاب کنید. معمولا مصرف شربت سانستول پلاس در صبح بیشترین تاثیر خود را خواهد داشت. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به داروخانه اینترنتی فردامارکت مراجعه کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت www.fardamarket.com از قیمت این محصول مطلع شوید و آن را به صورت اینترنتی و به صورت 24 ساعته در هر کجا که هستید سفارش و خریداری کنید.

خواص شربت مولتی سانستول پلاس زینک (شربت sanostol)

با توجه به اینکه تمام مولتی ویتامین ها و مکمل های دارویی برای کودکان، خواص و فواید بسیار زیادی دارد در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم:
  • بسیار خوش طعم
  • حفظ سلامت پوست و مو
  • مؤثر در شکل گیری سلول‌ها
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • جلوگیری از ریزش مو و تقویت مو
  • مناسب برای کودکان و بزرگسالان
  • کمک شربت سانستول برای افزایش قد
  • تقویت و استحکام استخوان و دندان
  • تامین کننده ویتامین های مورد نیاز بدن
  • شکل گیری استخوان ها و کلاژن در بدن کودک
  • شربت سانستول برای چاقی
  • تقویت سیستم ایمنی، مؤثر در کاهش خستگی
  • حاوی ۱۰ ویتامین و ماده معدنی ضروری بسیار مهم در طول رشد

قیمت شربت مولتی سانستول پلاس زینک 155 میلی لیتر

کمبود روی موجب ایجاد مشکلات و اختلات زیادی در افراد می شود که شربت سانستول برای رفع و جلوگیری از این نوع اختلالات کمک زیادی کرده است. این نوع مولتی ویتامین با داشتن طعم عصاره پوست پرتقال و گریپ فروت است و از این رو کیفیت و طعم عالی برای کودکان دارد که از خوردن آن لذت می برند. شربت مولتی سانستول ساخت کجاست، این محصول ساخت کشور ایران و تحت لیسانس آلمان می باشد. شما برای اطلاع از قیمت شربت سانستول خارجی و ایرانی می توانید به داروخانه آنلاین فردامارکت مراجعه کنید. در این مطلب با بهترین زمان و طریقه مصرف، خواص و عوارض شربت مولتی سانستول پلاس زینک برای بزرگسالان و برای چی خوبه آشنا شدید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.