شوینده ویتامین C دکتر مورد

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13332
  • تگ ها:

شوینده ویتامین C دکتر مورد

 شوینده ویتامین C دکتر مورد

شوینده ویتامین C دکتر مورد  فردامارکت هر چه از پوست خود در برابر نفوذ آلودگی ها و عوامل مهاجم محیطی محافظت نمایید، علاوه بر داشتن پوستی سالم و شفاف، از پیری پوست جلوگیری کرده و چین و چروک های آن را نیز حذف خواهید کرد.

بنابراین با شناخت پوست خود و استفاده از پاک کننده ای متناسب با نوع پوست،

می توانید آن را از تمام عناصر مضر پاک کرده و روند عملکرد سلولها را بهبود ببخشید. به همین خاطر برند دکتر مورد برای رفع این نیاز، شوینده ویتامین C دکتر مورد را عرض نموده است. این محصول با تأثیر قوی و فوری پوست را از تمام آلودگی ها و مواد آرایشی پاک نموده و طراوت خاصی به پوست می بخشد. برای خرید یک پاک کننده صورت  قوی این محصول مناسب است.

گروه درمانی ویتامین C دکتر مورد بواسطه داشتن کمپلکس جدیدی از ویتامین C تأثیری 60 برابر قوی تر و ماندگار تر ایجاد می کند. کمپلکس جدید ویتامین C که همان Resilient-C Complex نامیده می شود، حاوی ویتامین C محلول در آب و محلول در چربی بوده و با نام تکنولوژی

سلولار واتر شناخته شده است. شوینده ویتامین C دکتر مورد با الهام گرفتن از این تکنولوژی و تمرکز بر جوانسازی پوست به پاکسازی عمقی پوست و جلوگیری از افتادگی و تقویت خاصیت الاستیسیته پوست می پردازد.

مزایای شوینده ویتامین سی دکتر مورد

تاثیرات ویتامین C روی پوست

ویتامین C فواید زیادی برای بدن دارد. این ویتامین به درمان سرماخوردگی و سرفه کمک می کند و همچنین نقش حیاتی در درخشان کردن پوست را ایفا می کند، چون حاوی آنتی اکسیدان است و باعث ساخت کلاژن می شود و از پوست در مقابل اشعه محافظت می کند.

ویتامین c حاوی آنتی اکسیدان است و کلاژن سازی پوست را بالا می برد و از بروز نشانه های پیری جلوگیری می کند و در  درمان جای جوش و لکه های پوستی موثر است. شما می توانید از ویتامین C و سبزیجات استفاده کنید یا سرم ویتامین C را روی پوست قبل از خواب ماسک کنید.

 ویتامین c به محافظت پوست در مقابل اشعه کمک میکند و شما می توانید مقداری سرم ویتامین C یا روغن به ضد آفتاب اضافه کنید و روی صورت ماسک کنید. این ترکیب فقط قرمزی پوست را کاهش نمی دهد بلکه از سرطان پوست جلوگیری می کند

ویتامین c نرمی بافت پوست و خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می برد که هر خانمی آرزوی آن را دارد. تولید کلاژن ساختاری را برای رگ های خونی که در حمل پروتئین و ویتامین c موثر است فراهم می کند. این کار برای خشکی پوست  مناسب است. استفاده مداوم از ویتامین c نه تنها در درخشندگی پوست بلکه برای مرطوب نگه داشتن پوست نیز مناسب است.

ویتامین c خطر خشکی پوست و تورم را کاهش می دهد و همچنین ساخته لیپید را افزایش می دهد که در حفظ آب پوست موثر است. خوب است که در رژیم غذایی خود از ویتامین c استفاده کنید و همچنین قبل از خواب آن را روی صورت ماسک کنید.

روش استفاده از شوینده ویتامین C دکتر مورد

مقداری از شوینده ویتامین C دکتر مورد را به صورت دورانی بر روی پوست خود مالیده سپس با استفاده از اسفنجی مرطوب و آب ولرم شستشو نمایید. روزانه 1 تا 2 بار استفاده کنید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.