شکم بند طبی تمام کش پل دارپاکسمن

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13508
  • تگ ها:

شکم بند طبی تمام کش پل دارپاکسمن

شکم بند طبی تمام کش پل دار (بعد از عمل جراحی)

 مهمترین عوامل بر هم زننده قوس طبیعی کمر  وجود یک شکم بزرگ است که موجب زیاد شدن انحنای کمری می‌شود و برای جبران این حالت،   ستون فقرات مجبور است که انحنا و تحدب را در ناحیه پشتی  بیشتر کند و  گودی زیاد کمر، قوز شدن بیشتر پشت می شود و حتی این امر می تواند در موارد طولانی تر سبب زیاد شدن انحنای گردن هم بشود. .

هر عامل و هر حالتی  که سسب شود که این  قوس های طبیعی کمر و گردن و پشت به هم بخورند دردایجاد  می‌کنند و سبب اسپاسم عضله و گرفتگی  در آن می شوند  و فشار به استخوان‌ها و  مفاصل پشت انها به عنوان فاست می شوند که درد بسیاری از افراد که گودی کمر دارند به دلیل فشار روی این فاست هاست و در ادامه هم ممکن است مشکلات  شدید تر مانند دیسک کمر و یا  کمردرد شدید شوند.

شکم بند طبی تمام کش پل دار  برای مواقعی که شما گودی زیاد دارید یا شکم شما زیادی بزرگ است بعد از عمل های حراحی و کاهش درد دیسک کمر مبتواند مفید باشد.

شکم بند طبی تمام کش پل دار  دارای ۲ اتل است که باعث ثابت ماندن حالت صحیح پشت میشود. شکم بند طبی تمام کش پل دار علاوه بر اتل ها دارای یک کش دیگر جهت حمایت بیشتر میباشند.

شکم بند طبی تمام کش پل دار با الیافی ساخته شده اند که مانع از تعریق میشوند و ضد حساسیت هستند و برای استفاده زولانی مدت مناسب است.

شکم بند طبی تمام کش پل دار  قابل شستشو و بسیار سبک و راحت می باشند.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.