قرص اسلیم کوئیک گل دارو

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

قرص اسلیم کوئیک گل دارو

قرص اسلیم کوئیک گل دارو :

چاقی یک بیماری پیچیده است که شامل مقدار زیادی چربی بدن است. چاقی فقط یک نگرانی زیبایی نیست. این یک مشکل پزشکی است که خطر ابتلا به سایر بیماری ها و مشکلات سلامتی مانند بیماری های قلبی ، دیابت ، فشار خون بالا و برخی سرطان ها را افزایش می دهد. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود برخی از افراد در جلوگیری از چاقی دچار مشکل شوند. معمولاً چاقی ناشی از ترکیبی از عوامل ارثی ، همراه با محیط و رژیم غذایی شخصی و انتخاب های ورزشی است. اگر به دنبال یک داروگیاهی مناسب و تاثیری فوق العاده هستید قرص اسلیم کوئیک یک پیشنهاد عالی برای شما است. وجود ترکیبات فوق العاده همچون: شوید، چای سبز و کرفس موجب میشود تا چربی خون کاهش بیابد،سوخت ساز چربی افزایش بیابد،پیشگیری از چربی روده میکند و احساس گرسنگی را کاهش میدهد.

معجزه ترکیبات اسلیم کوئیک :

کرفس:

کرفس اسلیم کوئیک به کاهش وزن کمک می کند.کرفس همچنین فیبر غذایی دارد که هضم و کاهش وزن را افزایش می دهد. یک ساقه بزرگ فقط 10 کالری دارد. درصد بالای آب و الکترولیت های موجود در کرفس از کم آبی بدن جلوگیری می کند ، همچنین نفخ را کاهش می دهد.

چای سبز:

Health Benefits of Green Tea  نوشیدن چای سبز  ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. کافئین و کاتچین موجود در آن متابولیسم را افزایش داده و چربی سوزی را افزایش می دهد. به طور کلی ، مطالعات نشان می دهد که مصرف چای سبز می تواند به شما در سوزاندن 75 تا 100 کالری اضافی در روز کمک کند

شوید:

برگ شوید برای کاهش وزن استفاده کنید زیرا حاوی خواصی است که به کاهش تری گلیسیرید بدن و سطح کلسترول بد کمک می کند. اگر می خواهید سوخت و ساز بدن خود را تقویت کنید ، سعی کنید از چای شوید سوزاننده چربی استفاده کنید

فواید قرص اسلیم کوئیک  :

  • کاهش اشتها
  • کاهش وزن بدن
  • تاکید در اب کردن چربی های دور شکم
  • ایجاد تناسب اندام
  • کاهش استعداد دیابت

روش مصرف :

در مورد مصرف این کالا باید بگوییم بهتر است با پزشک و یا داروساز مشورت کنید اما توصیه ما این است که در روز 3 وعده و در هر وعده 1 عدد قرص مصرف کنید.

قرص اسلیم کوئیک گل دارو

دقت کنید!

کسانی که به دارو های گیاهی الرژی و حساسیت دارند از مصرف این قرص خودداری کنند. اگر از دارو کاهش قند خون استفاده میکنید بهتر است قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز خود مشورت کنید. زنان باردار و شیرده مجاز ب مصرف این کالا نمی باشند.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.