قرص ال آرژنین 500mg

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13544
  • تگ ها:

قرص ال آرژنین 500mg

قرص ال آرژنین 500mg .60عددی

آرژنین یک آمینو اسید لازم برای ایجاد پروتئین و آزادسازی نیتریک اسید است.

بدن انسان از پروتئین برای عضله سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده و از نیتریک اسید برای بهبود جریان خون استفاده می کند. بدنسازان به دلیل خاصیت تعدیل نمک ارژنین علاقه زیادی به این مکمل دارند ، زیرا از دست ندادن آب زیر پوست که به دلیل احتباس آب و نمک در بدن اتفاق می‌ افتد باعث می‌ شود تا بدن ظاهری نرم و پف‌ آلود داشته باشد و عضلات صاف و فاقد برآمدگی به نظر برسند.

قرص  ال آرژنین برای به انجام رساندن بسیاری از پروسه‌ های مربوط به فیزیولوژی عضلات ضروری است. این پروسه‌ ها شامل ترشح هورمون‌ ها ، افزایش تولید هورمون رشد ، پاکسازی و دفع سموم تولید شده در بدن و تقویت سیستم دفاعی بدن در مقابل امراض می باشد. این مکمل قادر است از طریق تقویت اکسیژن مایع و پشتیبانی از فشار خون ، سطح هورمون رشد را در بدن افزایش دهد.

آرژنین یک آمینو اسیدنیمه ضروری و ماده اولیه گاز نیتریک‌ اسید محسوب می شود که منجر به گشادی عروق شده و این امر خون‌ رسانی به اندام‌ هایی را که در جریان فعالیت ورزشی درگیر هستند را تسهیل می کند و در نتیجه کارایی ورزشکار را به ویژه در فعالیت‌ های هوازی افزایش می دهد. همچنین قرص ال  آرژنین قادر به پاکسازی رادیکال‌ های آزاد از خون ، بهبود عملکرد سیگنال‌ های سلول‌ های عضلانی ، رها سازی هورمون رشد ، حفظ سطح کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی و سطح نمک در بدن است.

از آن جایی که آرژنین یکی از عناصر ساخت نیتریک اکسید می باشد ( وظیفه آن گشاد سازی عروق است ) در شرایطی مانند گرفتگی سینه ( انژین ) ، فشار خون بالا ، مشکلات قلبی و مشکلات جنسی برای درمان استفاده می شود . همچنین از آرژنین برای ناباروری خانم ها و آقایان نیز استفاده می شود.

ال آرژنین باعث رشد عضلات نیز می شود زیرا بسیاری از پروتِیین ها لازم به سنتنز  می باشد . با افزایش توده عضلانی ، ال آرژنین با فرستادن سیگنال به سلول های ماهیچه ، ترشح هورمون رشد و متابولیسم چربی را ارتقا می دهد . نتیجه نهایی ، عضلاتی خشک و متناسب برای بدنسازان می باشد . با کاهش ذخایر چربی زیر پوست و افزایش رشد عضلات ، ال آرژنین فیتنس و قدرت را افزایش می دهد که برای بدنسازان بسیار ضروری است.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.