قرص جویدنی دیفنس فیشر کیندر 60 عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13389
  • تگ ها:

قرص جویدنی دیفنس فیشر کیندر 60 عددی

قرص جویدنی دیفنس فیشر کیندر 60 عددی

قرص دیفنس کیندر فردامارکت ، قرصی جویدنی و بسیار مناسب برای افزایش سیستم ایمنی کودکان سه سال به بالا بوده که با توجه به ترکیبات منحصر به فرد خود موجب افزایش روند رشد کودکان نیز می شود.

مواردی که باعث مصرف قرص جویدنی دیفنس فیشر است:

- تقویت سیستم ایمنی در کودکان و نوجوانان - پیشگیری و درمان آنفولانزا - پیشگیری از ابتلا به انواع عفونت ها - کاهش طول مدت و شدت سرماخوردگی - حاوی عصاره گیاه آقطی سیاه، روی و ویتامین های C و D3

ترکیبات قرص جویدنی دیفنس فیشر:

عصاره آقطی سیاه: این گیاه که در مناطقی از ایران انگور کولی و خمان کبیر نیز نامیده می‌شود، از زمان های قدیم جهت درمان بیماری های مختلف کاربرد داشته است. مطالعات بالینی نیز اثر بخشی این گیاه را در تقویت سیستم ایمنی، درمان آنفولانزا و کاهش علائم آن و کوتاه کردن مدت زمان سرماخوردگی اثبات کرده است.

روی: این ماده معدنی دومین عنصر مهم بعد از آهن در بدن به شمار می رود و یکی از مهم ترین ریز‌ مغذی‌ها جهت حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی می باشد. سازمان بهداشت جهانی کمبود روی را به ‌عنوان یکی از 10 عامل اصلی ابتلا به انواع بیماری ها از جمله اسهال و عفونت در کودکان در کشورهای درحال توسعه معرفی کرده است.

ویتامین C:

کمبود ویتامین C در بدن خودش را به شیوه‌های مختلفی نشان می‌دهد. اگرچه علائم و نشانه‌های کمبود ویتامین C چندان دردسرساز نیستند، اما نتیجه‌ی کمبود طولانی‌مدت ویتامین C می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌همین‌دلیل لازم است کاملا مراقب آن باشید. کمبود شدید ویتامین C می‌تواند منجر به بیماری اسکوروی (نتیجه‌ی شکسته شدن کلوژن‌ها) شود.

اسکوروی باعث ایجاد احساس خستگی و درماندگی در شما ‌می‌شود، روی قدرت استخوان‌ها و ماهیچه‌های شما تأثیر می‌گذارد و سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند. امروزه، اسکوروی به‌ندرت مشاهده می‌شود، چراکه فقط مقدار بسیار کمی ویتامین C برای جلوگیری از این بیماری کافی است.

ویتامین D3:

ویتامین D چندین عملکرد مهم در بدن دارد . معروفترین آنها کمک به جذب کلسیم و فسفر و بهبود عملکرد سیستم ایمنی می باشد . مصرف مقدار لازم ویتامین D نه تنها به استحکام استخوان ها و دندان ها کمک می کند بلکه باعث پیشگیری از برخی بیماری ها می شود.

ویتامین D یکی از ویتامین‌های محلول در چربی و ضروری یرای بدن است که به طور طبیعی در تعداد بسیار کمی از مواد غذایی وجود دارد. بهترین منبع جهت دریافت این ویتامین برای بدن نور خورشید و یا مصرف مکمل های حاوی ویتامین  D۳ است.

برای مصرف قرص جویدنی دیفنس کیندر دقت کنید که کودکان 3 سال به بالا روزانه یک عدد قرص همراه غذا جویده شود. از افزایش میزان توصیه شده خودداری شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.