قرص جویدنی مولتی ویتامین کیندر60عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13390
  • تگ ها:

قرص جویدنی مولتی ویتامین کیندر60عددی

قرص جویدنی مولتی ویتامین کیندر60عددی

قرص مولتی ویتامین جویدنی فیشر کیندر فردامارکت  با تامین ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن کودکان موجب ارتقا ایمنی و سلامت بدن و بهبود رشد آنها می‌شود.

ترکیبات قرص مولتی ویتامین جویدنی فیشر کیندر

مکمل مولتی ویتامین جویدنی فیشر کیندر حاوی ویتامین‌های A، C، E و تمام ویتامین‌های خانواده B به همراه کلسیم و روی است است که برای حفظ سلامت و رشد کودکان بسیار ضروری هستند. در ادامه به فواید و علت ضرورت این ترکیبات خواهیم پرداخت:

ویتامین C

کمبود ویتامین C در بدن خودش را به شیوه‌های مختلفی نشان می‌دهد. اگرچه علائم و نشانه‌های کمبود ویتامین C چندان دردسرساز نیستند، اما نتیجه‌ی کمبود طولانی‌مدت ویتامین C می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌همین‌دلیل لازم است کاملا مراقب آن باشید. کمبود شدید ویتامین C می‌تواند منجر به بیماری اسکوروی (نتیجه‌ی شکسته شدن کلوژن‌ها) شود.

ویتامین D

ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی است که وظایف بسیار مهمی در بدن دارد. این ویتامین به تولید کلسیم، ساخت و مراقبت از استخوان ها کمک کرده و در تنظیم سیستم ایمنی، سلول ها و پیشگیری از سرطان مفید می باشد. بدن ویتامین دی را ذخیره کرده و زمانی که پوست در معرض نور آفتاب است، شروع به ساخت این ویتامین می کند. ویتامین د در برخی غذاها مثل شیر غنی شده با ویتامین دی یافت می شود.

ویتامین E

ویتامین E یا آلفا توکوفرول یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است که عمدتا در سبزیجات برگ سبز، آجیل و دانه ها، غذاهای دریایی و میوه ها یافت می شود. همانطور که در ادامه این بخش از سلامت نمناک تحت عنوان خواص و فواید ویتامین e خواهیم گفت مکمل های ویتامین زمانی تجویز می شوند که بدن شما به دلایلی قادر به جذب مواد مغذی از رژیم منظم شما نیست.

روی

اثرات نامطلوب روی در دوران جنینی و 2 سال اول زندگی بر رشد و تکامل مغزی کودک غیر قابل جبران است. کمبود روی کاهش قدرت ادراک و یادگیری، کاهش ضریب هوشی، تضعیف سیستم ایمنی و افزایش ابتلا به بیماری‌ها و کاهش سرعت رشد را به دنبال دارد.

ویتامین A

ویتامین A به شکل‌گیری و تقویت دندان‌ها، بافت اسکلتی و بافت نرم، غشاهای مخاطی و پوست سالم کمک می‌کند. ویتامین A موجب تقویت بینایی به ویژه در نور کم نیز می‌شود. این ویتامین به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان نیز مطرح است و آنتی اکسیدان‌ها از سلول‌ها در برابر آسیب ناشی از مواد ناپایدار بنام رادیکال‌های آزاد محافظت می‌نمایند. ویتامین A جهت رشد، تولید مثل و افزایش کیفیت زندگی مورد نیاز است.

ویتامین‌های گروه B

ویتامین‌های گروه B در بدن منافع بسیاری مانند افزایش و تقویت میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن، تقویت و افزایش سلامت پوست و قدرت عضلانی، افزایش سلامت سیستم ایمنی و دستگاه عصبی، افزایش رشد و تقسیم سلولی که به ویژه در مورد گلبول‌های قرمز خونی موجب جلوگیری از کم خونی می‌شود.

از مشخصه های قرص جویدنی مولتی ویتامین کیندر:

1-بهبود رشد جسمی و ذهنی در سنین رشد

2-تقویت سیستم ایمنی

3-افزایش رشد قدی

4-بهبود اشتها

5-دارای جذابیت بیشتر برای کودکان به علت شکل خرسی قرص

6-با طعم بسیار مطلوب

دستور مصرف قرص جویدنی مولتی ویتامین به این شکل است که روزی 2عدد جویده شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.