قرص زینک پلاس سوپرابیون

141,700 تومان
تعداد خرید
  • کد کالا: 13339
  • تاریخ انقضا: 1404/06/22
  • تگ ها:

قرص زینک پلاس سوپرابیون

قرص زینک پلاس سوپرابیون

قرص زینک پلاس سوپرابیون بهترین مکمل برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است که شامل روی و ویتامین‌های گروه B نظیر، اسید فولیک، بیوتین و اسیدپانتوتنیک است. بیوتین و پانتوتنیک اسید موجب رشد موهای براق، پوستی لطیف و ناخن‌های سخت می‌شوند.

روی ( زینک ) ، از جمله مینرال های ضروری مورد نیاز بدن است و به کاهش ریزش مو و سلامت پوست و ناخن کمک می کند. بدن از روی برای تولید پروتئین کرایتن که در ساختار مو وجود دارد، استفاده می کند.

موهای براق، ناخن‌های قوی و درخشان و شادابی پوست نشانه‌ای از یک رژیم غذایی خوب است. مقدار کافی از مواد معدنی ضروری و ویتامین‌ها برای سلامت پوست و مو نیاز است.

روی (زینک) ماده معدنی حیاتی برای سلامت پوست، مو و ناخن‌ها است. یک مکمل خوب برای ریزش مو باید علاوه بر داشتن روی (زینک)، مقدار کافی از سایر مواد مغذی کلیدی مانند بیوتین، اسید پنتوتنیک و ویتامین B12 را فراهم کند.

سوپرابیون زینک پلاس بهترین مکمل برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است که شامل روی و ویتامین‌های گروه B نظیره؛ اسید فولیک، بیوتین و اسیدپنتوتنیک می‌باشد.

معرفی قرص زینک پلاس سوپرابیون

یک مکمل خوب برای جلوگیری از ریزش مو باید علاوه بر داشتن روی مقدار کافی از مواد معدنی و همچنین سایر مواد مغذی کلیدی مو مانند بیوتین، اسید پانتوتنیک و ویتامین B12 را فراهم کند. قرص زینک پلاس سوپرابیون در تسریع رشد سلولی و سنتز پروتئین‌های بدن نقش داشته و موجب تقویت سیستم ایمنی، حفظ و سلامت پوست، مو و ناخن و بهبود رشد ذهنی و جسمی موثر است.

روی (زینک)

یک ماده معدنی حیاتی برای سلامت پوست، مو و ناخن‌ها است. روی یکی از عناصری است که بعد از آهن فراوان‌ترین عنصر در بدن به شمار می‌رود. این عنصر در فعالیت بیش از ۱۰۰ آنزیم مختلف بخصوص آنزیم‌هایی که در سوخت و ساز پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها درگیر هستند دخالت دارد. میزان مناسب روی در عملکرد سیستم ایمنی، ترمیم زخم‌ها، تقویت قوه بویایی، بینایی، چشایی، تقسیم طبیعی سلول‌ها، رشد و تکامل در طول بارداری، کودکی و بلوغ نقش دارد. به‌طور کلی رشد تا قبل از اتمام سنین رشد به این ماده معدنی وابستگی زیادی دارد. روی به‌عنوان یکی از مهمترین مواد معدنی در سلامت پوست، فرم گرفتن و استحکام ناخن‌ها و تقویت ساختار مو نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. بررسی‌های بالینی نشان داده است کسانی که مبتلا به جوش‌های صورت (آکنه) هستند، دارای سطح پایینی از روی در خون بوده‌اند و مصرف روزانه ۱۰ میلی‌گرم روی می‌تواند باعث بهبود آکنه آنها شود.

کمبود روی

کمبود روز  در اثر دریافت ناکافی، اختلال در جذب، افزایش دفع و یا افزایش نیاز به روی و عدم تکاپوی دریافت به وجود می‌آید. بدخوابی یا بی خوابی، ترس از نور، اختلالات عصبی، اختلال در رشد، نازک شدن موی سر، کم پشتی و ریزش مو، بهبود و ترمیم کند زخم‌ها از علائم کمبود روی به شمار می‌روند. کسانی که مبتلا به نورودرماتیت و پسوریازیس هستند، اغلب مبتلا به کمبود روی هستند. کسانی که مبتلا به زخم‌های پوستی‌اند، جهت ترمیم و بازسازی سریع‌تر، نیاز به مقدار روی بیشتری دارند. همچنین افراد مبتلا به آلرژی و التهابات پوستی اغلب دچار کمبود سطح روی در خون هستند.

ویتامین‌های گروهB

ویتامین‌های گروه B یکی از مهمترین گروه ویتامین‌های موثر در سلامت پوست، مو و ناخن به شمار می‌روند همچنین ویتامین‌های گروه B در سلامت سیستم عصبی و روانی، جلوگیری از اختلالات حواس و افسردگی تاثیر به سزایی دارند. پانتوتنیک اسید در جلوگیری از بروز آکنه و تسریع روند درمان جوش‌های پوست نقش دارد.

کمبود ویتامین‌های گروه B

کمبود این ویتامین‌ها در انسان باعث بروز مشکلاتی از قبیل نارسایی قلبی، ضعف عضلانی، عقب ماندگی رشد، پوسته و ترک در لب‌ها، اضطراب، بی خوابی، اختلال در عملکرد سیستم ایمنی، اختلالات عصبی و روانی، طاسی، نرمی ناخن و ریزش مو می‌شود. کمبود بیوتین یا ویتامین B7 آن باعث ریزش مو، اگزمای پوستی و گزگز پوست و شکنندگی ناخن خواهد شد.

مزایا

روی در تقویت سیستم ایمنی، حفظ و سلامت پوست، مو و ناخن و بهبود رشد ذهنی و جسمی مؤثر است.

بیوتین و پنتوتنیک اسید موجب رشد موهای براق، پوستی لطیف و ناخن‌های سخت می‌شوند.

فولیک‌اسید و ویتامین B12 با پیشگیری و یا رفع آنمی، از علائم آن مانند ریزش مو، شکنندگی ناخن‌ها جلوگیری می‌کنند.

ترکیبی کامل که به رفع آکنه و سایر مشکلات پوستی کمک می‌کند.

 

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.