قرص فلکساویت آپوویتال 30عددی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13567
  • تگ ها:

قرص فلکساویت آپوویتال 30عددی

قرص فلکساویت آپوویتال

آرتروز یکی از شایع‌ترین موارد بیماری آرتریت است و سالانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به آن مبتلا می‌شوند. بیش از ۱۰۰ نوع مختلف از بیماری آرتروز و مشکلات مرتبط با آن وجود دارد. مردم از تمام نژادها، حنسیت ها و سنین ممکن است دچار آرتروز شوند و همچنین در بسیاری از کشورهای دنیا آرتروز از دلایل اصلی ناتوانی جسمی است.

این بیماری بیشتر در میان خانم ها شایع است و با بالا رفتن سن احتمال وقوعش نیز افرایش پیدا می کند. آرتروز باعث از بین رفتن غضروف مفصلی می شود.

این بیماری غضروف مفصلی را به مرور زمان دچار تخریب می‌ کند. در نتیجه راه رفتن بیمار مشکل می شود. با آسیب غضروف، استخوان‌ها به طور مستقیم با هم تماس پیدا می‌کنند که به ایجاد درد شدید در بیمار منجر می‌شود.

این بیماری را نباید با پوکی استخوان اشتباه گرفت چرا که در پوکی استخوان، غضروف‌ها سالم هستند ولی خود استخوان ضعیف می‌شود. بنابراین احتمال شکنندگی استخوان ها هم بیشتر است.

علائم آرتروز علائم آرتروز بسیار متفاوت است. گاهی اوقات آرتروز هیچ علائمی ندارد و فقط با عکسبرداری از مفاصل مشخص می شود.

در شرایط هم ممکن است خود را با علائمی مانند ورم، درد، سفتی و کاهش دامنه حرکات نشان دهد و سپس محو شود. این علائم ممکن است خفیف، متوسط یا شدید باشند و به مدت یک سال یکسان بمانند اما با گذشت زمان بدتر خواهند شد.

آرتروز شدید ممکن است موجب دردهای مزمن، ناتوانی در انجام فعالیت های روزانه و دشوار ساختن راه رفتن یا بالا رفتن از پله ها شود. آرتروز سبب تغییر دائمی در مفاصل می شود.

این تغییرات می توانند مشهود باشند مانند بهم ریختن اتصالات انگشتان دست اما معمولا آسیب وارد شده را تنها می توان با عکس های رادیولوژی دید.

   بر اساس تازه ترین مقالات منتشر شده که بالغ بر 6000 بیمار تحت بررسی قرار گرفتند، استفاده از مکمل فـلکسـاویت تا 60% استفاده از مسکن ها را در بیماران آرتروز کاهش میدهد.

این به این معناست که گلوکزآمین تنها محصولی است که در درمان آرتروز موثر بوده و میتواند روند پیشروی بیماری را کاهش داده و در نتیجه باعث کاهش درد و التهاب گردد و سلامت سلولی را به غضروف ها باز گرداند.

* محافظت از مفاصل ورزشکاران و مهار تخریب آن ها و بهبود مفاصل آسیب دیده * افزایش انعطاف پذیری غضروف ها * کاهش تدریجی درد و التهاب * کمک به درمان و پیشگیری از آرتروز، درد و خشکی مفاصل * افزایش استحکام استخوان ها

قرص فلکساویت آپوویتال به حفظ سلامت و بهبود عملكرد و فعاليت مفاصل، استخوان، عضلات بدن و بافت های پیوندی مثل غضروف ها کمک کرده و با جلوگیری از فرسایش غضروف و کمک به تشکیل و ترمیم کلاژن، در افزایش انعطاف پذیری و عملکرد صحیح مفاصل و همچنین کاهش درد تاثیر بسزایی دارد.

قرص فلکساویت آپوویتال با ترکیبات گلوکوزامین، کوندرویتین و عصاره زنجبیل کمک به سلامت غضروف ها، افزایش انعطاف پذیری مفاصل و جلوگیری از تخریب مفاصل در ورزشکاران و افراد کهنسال می نماید. ترکیب منگنز و مِس موثر در نگهداری از بافت ها بوده و عصاره ریشه زنجبیل در کاهش التهاب و کنترل درد مفاصل کمک می نماید همچنین حاوی ویتامین های C ،E و D برای افزایش استحکام استخوان ها می باشد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.