قرص مولتی ویتامین اکتی وومن

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14242
  • تگ ها:

قرص مولتی ویتامین اکتی وومن

موارد مصرف و فواید قرص اکتی وومن ACTII Woma

30عددی

 از ویژگی قرص اکتی وومن این است که افزایش توان فیزیکی بدن و رفع خستگی و حفظ سلامتی و جوانی پوست، مو و ناخن ها و افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام می شود.

افزایش عملکرد مغز و کاهش ریسک ابتلا به آلزایمرمشود. و از بودن عوارض در دوران قاعدگی جلوگیری می کند.

و برای بهبود بخشیدن به سیستم یمنی حاوی آنتی اکسیدان قوی است.

نقد و بررسی مولتی ویتامین اکتی وومن لیبرتی مولتی ویتامین اکتی وومن لیبرتی حاوی ترکیباتی است که به افزایش توان فیزیکی بدن و رفع خستگی کمک می‌کند. ترکیبات مقوی و اثر بخش این قرص برای خانم‌ها بسیار سودمند است.

ترکیبات موجود در مولتی ویتامین اکتی وومن لیبرتی به شرح زیر است. جینسینگ که استرس را کاهش داده، روند پیری را کند کرده و توانایی جنسی را افزایش می‌دهد، همچنین به کاهش وزن کمک می‌نماید و عوارض دوران قاعدگی را بهبود می‌بخشد.

کو-کیوتن که برای کاهش خستگی، مقابله در برابر تحلیل عضلانی ،افتادگی پوست و حفظ سلامت لثه‌ها ضروری است. ید که نقش مهمی درعملکرد صحیح غدد تیروئید و همچنین در بهینه سازی استفاده ازکالری دربدن ایفا می‌کند.

ویتامین‌های گروه B که برای سلامت مو ،پوست ،کبد ،چشم‌ها و متابولیسم بدن مفید هستند. روی که درتولید هورمون‌ها، افزایش ایمنی ،تسهیل فرآیند هضم و کاهش ریزش مو موثراست.

افزایش توان فیزیکی بدن و رفع خستگی حفظ سلامت و جوانی پوست ، مو و ناخن ها افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام افزایش عملکرد مغز و کاهش ریسک ابتلا به آلزایمر حاوی آنتی اکسیدان های قوی برای بهبود بخشیدن به سیستم ایمنی بدن است.

روزانه یک عدد قرص مصرف شود. ترجیحاٌ همراه با وعده های غذایی و یک لیوان آب یا نوشیدنی خنک میل شود. از جویدن قرص یا مصرف بیش از مقدار توصیه شده ، پرهیز گردد.

عوارض جانبی :

مشابه تمام مکمل های تغذیه ای ، این محصول هم می تواند در بعضی افراد سبب بروز عوارضی مانند درد شکمی ، حساس شدن معده ، بی حالی ، سوء هاضمه ، اسهال ، تهوع ، استفراغ ، التهاب معده ، سردرد و تحریک پذیری گردد .

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.