قرص گیاهی گرین تیدین

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13270
  • تگ ها:

قرص گیاهی گرین تیدین

قرص گیاهی گرین تیدین

قرص گرین تیدین (قرص چای سبز) دینه  فردامارکت کاهنده وزن، کلسترول و تری گلیسیرید می باشد. مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق است. مواد موثر آن مانند پلی فنل ها ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهند. در نتیجه قرص گرین تیدین در پیشگیری از تصلب شرائین و بیماری های قلبی و کاهش ریسک ابتلا به سرطان موثر می باشد.

می توان گفت گرین تیدین، بهترین مارک قرص چای سبز است. قرص گرین تیدین دینه دارای عصاره چای سبز است. به همین علت این قرص گیاهی موجب کاهش وزن  می شود. مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق، سرطان، کنترل چاقی و سلامت روده ها می باشد.

با توجه به آزمایشات کلینیکی ارایه شده بر روی چای سبز، قرص گرین تیدین دارای اثرات آنتی اکسیدان و ضد سرطان معده، روده کوچک، کولون، پانکراس و سرطان سینه می باشد. اثرات آنتی اکسیدانی چای سبز شش برابر چای سیاه. و بیشتر از ویتامین C ،E و کاروتنوییدها می باشد. مطابق بررسی های انجام شده خاصیت ضد سرطانی این دارو وابسته به خواص آنتی اکسیدانی و ضد تکثیر سلولی پلی فنل ها، خصوصا اپی گالوکاتشین دانسته شده است.

پلی فنل ها با بلوکه کردن تشکیل درون زایی نیتروزامین و آمین های هتروسیکلیک و هیدروکربن های آروماتیک چند حلقه ای و نیز کاهش تخریب DNA، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهند. این دارو همچنین باعث ممانعت و درمان اسهال باکتریایی  و رشد باکتری های مفید در فلور میکروبی روده می گردد.

در مطالعه بر روی حیوانات، خواص ضد التهاب آن در درمان کولیت به اثبات رسیده است. قرص گرین تیدین با داشتن خواص ترموژنیک (افزایش سوخت و ساز سلولی) موجب کاهش و کنترل وزن می گردد.

در افراد حساس، عوارض گوارشی مانند افزایش اسید معده، تحریک معده، کاهش اشتها، اسهال یا یبوست با مصرف چای سبز گزارش شده است. جهت رفع عوارض گوارشی به فرمول فرآورده، زیره سبز و شوید اضافه شده است. مصرف شیر نیز همراه با این قرص جهت کاهش عوارض موثر است.

بهترین زمان مصرف قرص لاغری  گرین تیدین، روزی ۳ بار، هر بار ۱ تا ۲ قرص همراه با غذا مصرف شود. (ابتدا با دوز کمتر شروع کرده و در صورت نیاز به حداکثر مجاز افزایش دهید.)

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.