قرص یونی بن بلند لیبرتی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14244
  • تگ ها:

قرص یونی بن بلند لیبرتی

قرص یونی بن بلند لیبرتی

قرص یونی بن بلند لیبرتی : همان طور که می دانید ویتامین D یکی از ضروری ترین ویتامین هایی هستند که ما باید از آن ها استفاده کنیم . یکی از محصولات موجود در داروخانه مجازی فردامارکت ، که می تواند تا حدودی تامین کننده ویتامین ها و انرژی مورد نیاز شما باشد ، قرص یونی بن بلند لیبرتی می باشد . مصرف این قرص باعث می شود تا کلسیم راحت تر جذب بدن شما شود و روی استخوان ها و سلامت دندان ها و مفاصل و عضلات شما نقش داشته باشد .

قرص یونی بن بلند چیست ؟

کلسیم ، ویتامنی D3 ، منیزیم ، روی و ویتامین K1 از مهم ترین ترکیبات این محصول هستند . املاح کلسیم موجود در این قرص باعث جذب بهتر کلسیم در بدن می شود و از پوکی استخوان جلوگیری می کند . ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این قرص به عملکرد عضلانی ، عصبی ، گوارشی ما کمک بسیار زیادی خواهد کرد . کنار هم قرار گرفتن این ترکیبات منجر به تاثیرگذاری بهتر این قرص یونی می شود . قرار گیری کلسیم و ویتامین دی باعث می شود تا استخوان ها رشد و سلامت بهتری داشته باشند . و همچنین ویتامین D3 باعث می شود تا کلسیم بهتر جذب شود و تاثیر بیسشتری در حفظ استخوان ها داشته باشد . در ادامه به در مورد فواید این قرص بیشتر توضیح خواهیم داد .

فواید قرص یونی بن

قرص ها و داروهایی که ما در طول زندگی استفاده می کنیم ، طبیعتا دارای عوارض و فوایدی هستند . قرص یونی بن بلند تا به الان هیچ گونه عوارضی نداشته است ولی به خانم ها باردار توصیه می شود تا قبل از مصرف این قرص حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند . نمونه هایی از ویژگی ها و فواید این قرص می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
  • مناسب برای رشد در سن رشد
  • بهترین مکمل کلسیم در دوران بارداری و شیردهی
  • رفع مشکلات ناشی از استئوپروز در خانم های یائسه
  • جلوگیری از پوکی استخوان
مواردی که نام برده شد نمونه هایی از کابرد های این قرص می باشد که شما می توانید با تجویز پزشک بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید .

خرید اینترنتی قرص یونی بن بلند

این روز ها با توجه به شرایطی که در جامعه به وجود آمده است ، بیشتر فروشگاه ها محصولات خود را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند . فروشگاه اینترنتی فردامارکت هم محصولات خود را با تاییدیه وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از راه دور در اختیار مردم قرار می دهد . شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز از این داروخانه مجازی سفارش دهید . برای سفارش محصول مورد نیاز خود می توانید به قسمت ثبت سفارشات بروید و محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید ، بعد از تکیل فرم مشخصات خود می توانید سفارش خود را ثبت کنید و محصول خود را در کمترین زمان به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید .  

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.