قرص یونی زینک

قرص زینک پلاس چیست؟

قرص یونی زینک چیست؟

قرص یونی زینک : یکی دیگر از محصولات تقویتی فروشگاه اینترنتی فردامارکت است، شما می توانید برای جلوگیری از ضعف بدنی و همینطور افزایش ویتامین های ضروری بدن از این نوع مولتی ویتامین خارجی استفاده کنید. قرص uni zinc تحت لیسانس یک شرکت سوئیسی می باشد که تولید آن در ایران می باشد. این قرص برای تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت پوست و مو مفید می باشد و دارای ویتامین های C و گروه B می باشد.این ویتامین ها در کنار هم باعث افزایش هوشیاری و انرژی فرد برای انجام فعالیت های روزانه میشوند. همچنین باعث جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود. در ادامه فواید و خواص قرص یونی زینک برای پوست، برای بارداری، برای مردان و برای قد را شرح می دهیم.

خواص و فواید قرص uni zinc

  • حفظ و کمک به سلامت پوست، مو و ناخن
  • رفع خستگی و افزایش انرژی
  • بهبود عملکرد و تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بدون نمک، لاکتوز، مخمر و گلوتن
  • فاقد مواد نگهدارنده ی مضر
  • بهبود وضعیت جسمی
  • بهبود خلق و خو و وضعیت روحی فرد
مقاله پیشنهادی: قرص یونی زینک بهتره یا زینک پلاس؟

هشدار مصرف قرص یونی زینک

در صورت مصرف داروهای دیگر نظیر پنیسیلامین،تتراسایکیلین ها، آنتی بیوتیک های کینولونی و... و همچنین در صورت ابتلا به بیماری های کلیوی قبل از مصرف یونی زینک حتما با پزشک خود درمیان بگذارید و در صورتی که به غذا یا ترکیبات قرص یونی زینک آلرژی دارید آن را مصرف نکنید همچنین اگر مکمل های دیگری مانند آهن و کلسیم مصرف می کنید این قرص را با فاصله ی چند ساعت از آن ها مصرف کنید و خانم هایی که باردار و یا در دوران شیردهی هستند با مشورت پزشک قرص یونی زینک را مصرف نمایند.

بهترین زمان و نحوه مصرف قرص uni zinc

روزانه یک عدد قرص را در یک وعده غذایی همراه با غدا مصرف کنید همچنین باید این قرص را همراه با مقدار قابل توجهی آب مصرف نمایید. مصرف قرص یونی زینک برای بارداری باید حتما با دستور پزشک صورت گیرد.

تداخل دارویی قرص یونی زینک

از مصرف همزمان این دارو با داروهای زیر به طور جد خودداری کنید:
  1. آنتی بیوتیک ها (مانند سیپروفلوکساسین و تتراسایکلین)
  2. بیس فسفونات ها (مانند رزیدرونات، اتیدرونات و آلندروئیت)
  3. داروهای ضدصرع (مانند فنی توئین) و لوودوپا

قیمت قرص یونی زینک خارجی (کپسول unizinc)

در ابن مطلب در مورد قرص یونی زینک و تغییر رنگ ادرار، برای قد، برای پوست، برای مو و برای مردان توضیح دادیم. در صورتی که قصد خرید آن را دارید به سایت داروخانه آنلاین فردامارکت مراجعه نمایید. این نوع مکمل به دلیل داشتن روی، ویتامین B و ویتامین C  یکی از بهترین داروها برای شادابی و حفظ سلامتی پوست و مو می باشد. همچنین این نوع دارو به دلیل داشتن ویتامین های گروه B موجب افزایش اشتها و چاقی نیز می شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.