قطره خوراکی اسطوخودوس کاهش اظطراب

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13254
  • تگ ها:

قطره خوراکی اسطوخودوس کاهش اظطراب

قطره خوراکی اسطوخودوس کاهش اظطراب

قطره اسطوخودوس (لاوندر) فردامارکت  برای رفع خستگی، بهبود افسردگی و اضطراب مورد استفاده می‌باشد. ترکیبات طبیعی لاواندر( اسطوخودوس) با تاثیر مثبت بر فعالیت دستگاه عصبی باعث شده این فراورده بتواند بعنوان مکمل آرامش‌بخش و کمک کننده کاهش اضطراب مورد مصرف قرار بگیرد

استرس و اضطراب طولانی مدت سلامت روحی و جسمی را تحت تاثیر قرار می دهند. شاید شما نمی دانستید که استرس و اضطراب می توانند باعث ایجاد بیماری های گوارشی شوند، خطر ابتلا به عفونت را افزایش داده و عملکرد سیستم های قلبی عروقی، ادراری و تنفسی را تغییر دهند.

استرس و اضطراب یک گروه از اختلالات رایج روحی و روانی هستند که باعث فکر زیاد، نگرانی و ترس می شوند. این احساس با زندگی روزمره تداخل ایجاد کرده و باعث بروز مشکلات و بیماری روحی و جسمی زیادی می شود.

جالب است بدانید که اختلالات استرس و اضطراب شایع ترین بیماری روانی در ایالات متحده آمریکا محسوب می شوند.

قطره خوراکی اسطوخودوس الیس جهت در درمان موارد خفیف اضطراب و کمک به کم خوابی مورد استفاده قرار می گیرد. این قطره کاملا گیاهی است و از اسانس اسطوخودوس تهیه و تولید شده است.

گیاه اسطوخودوس (لاوندر)

اسطوخودوس (لاوندر) بوته ای پرپشت با ساقه های متعدد و چهار گوش به ارتفاع تقریبی 30 تا 60 سانتی متر است که معمولا در جنگل های غیر انبوه، تپه های خشک و دامنه های کم ارتفاع و گاهی هم در سواحل دریاها رشد می کند. اسطوخودوس در درمان و رفع بی خوابی بسیار موثر است.

در فرهنگ کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از رایحه اسطوخودوس (لاوندر) جهت ایجاد آرامش قبل از خواب استفاده می گردد. با توجه به کنترل و کاهش محسوس اضطراب و استرس به درمان زود انزلی با منشاء استرس، که دلیل اصلی این مشکل است نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. در مطالعات آزمایشگاهی اثرات آشکاری در تسهیل به خواب رفتن و افزایش طول مدت خواب از آن مشاهده گردیده است.

خواص اسانس اسطوخودوس (لاوندر)

اسانس اسطوخودوس با مهار دگرانولاسیون ماست سل ها، از واکنش های آلرژیکی جلوگیری کرده (همانند آنتی هیستامین ها) و اثرات ضد حساسیتی دارد. از قطره خوراکی اسطوخودوس الیس هم به صورت خوراکی و هم به صورت استفاده در حمام برای کاهش تنش و اضطراب استفاده می شود. این اسانس در افسردگی های خفیف نیز مورد مصرف دارد. استفاده از اسطوخودوس (لاوندر) تغییرات محسوسی در نوارهای مغزی EEG ایجاد می کند و می توان به صورت واضح خواب آلودگی را در نوارهای مزبور مشاهده کرد. در محیط آزمایشگاه اثرات ضد تشنجی مشخصی از اسطوخودوس در صرع بر روی حیوانات آزمایشگاهی مشاهده شده است.

ترکیبات

لینالول، لینالیل استات، بتا اوسمین، ترپینن

چطوری مصرف کنیم

برای درمان انزال زودرس ناشی از استرس به مدت 14 روز، هر روز هنگام غروب 20 تا 70 قطره در یک لیوان آب یا نوشیدنی حل کرده و میل شود. در شبانه روز بین 17 تا 70 قطره معادل 20 تا 80 میلی گرم، در آب یا نوشیدنی حل شود که می تواند در یک وعده مصرف شود. قطره اسطوخودوس الیس نباید بیش از 2 قطره به ازای هر کیلوگرم وزن بدن مصرف شود.

لطفا دقت کنید

مصرف این فرآورده ممکن است بر توانایی رانندگی و کار با ماشین آلات اثر بگذارد لذا افرادی که تحت تاثیر قرار گرفته اند نباید رانندگی کنند و یا با ماشین آلات کار کنند. در صورت حساسیت به مواد موثره، هر یک از مواد جانبی و یا گیاه لاوندر از مصرف فرآورده خودداری نمایید. مطالعات برای استنتاج کافی نیست لذا مصرف در دوران بارداری یا شیردهی توصیه نمی شود. این فرآورده نباید بیش از 2 قطره به ازای هر کیلوگرم وزن بدن مصرف شود. مصرف در کودکان زیر 12 سال بررسی نشده و توصیه نمی شود. دور از دسترس کودکان در جای خشک نگهداری شود. در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود. پس از مصرف در شیشه را محکم ببندید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.