قطره ویتامینDمارینوکس 30 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13380
  • تگ ها:

قطره ویتامینDمارینوکس 30 میلی لیتر

قطره ویتامینDمارینوکس 30 میلی لیتر

قطره ویتامینِِِِِD مارینوکس 30 میل فردامارکت  مناسب برای کودکان است و به دلیل طعم خوبی که دارد کودکان از خوردن آن استقبال می کنند. قطره ویتامین دی مارینوکس 30 میل حاوی 400 واحد ویتامین D3  است. همچنین فاقد گلوتن و لاکنوز می باشد.

نقش اصلی ویتامین D حفظ تعادل سطح کلسیم و فسفر خون می‌باشد. ویتامین D به بدن برای جذب کلسیم، که برای شکل دادن استخوان ها و حفظ استحکامشان مفید است، کمک می‌کند.

ویتامین D، به تنهایی و یا همراه با کلسیم برای بهبود سلامت استخوان‌ها و کاهش شکستگی آنها استفاده می‌شود. همچنین ویتامین D، ممکن است بتواند در برابر آرتروز، فشار خون بالا، سرطان و سایر بیماری ها از بدن محافظت نماید.

مشخصه قطره ویتامینDمارینوکس :

1-تامین ویتامینD3مورد نیاز روزانه بدن نوزادان و کودکان

2-کمک به رشد و استحکام استخوان ها

3-تقویت سیستم ایمنی

4-فاقد گلوتن و لاکتوز

5-با طعم مطلوب آناناس

کمبود ویتامین D: ویتامین D برای رشد و توسعه‌ کودکان مهم است. کمبود ویتامین D می‌تواند به نرمی استخوان منجر شود، بیماری که در آن بافت‌ های استخوان رسوب نمی کنند، و به نرم شدن استخوان و ناهنجاری‌ های اسکلت منجر می‌شود.

ویتامین D نه تنها برای استخوان مورد نیاز است بلکه برای سیستم ایمنی بدن نیز مورد نیاز است، و در برابر عفونت‌ ها از بدن حمایت می‌کند و از آرتریت زود هنگام نیز جلوگیری می‌کند.

ويتامين D تنها نوع ويتامين است که هورمون نيز محسوب مي شود. بعد از اينکه ويتامين D توسط پوست ساخته شد يا از راه تغذيه جذب گرديد، کليه ها و کبد کمک مي کنند تا آن را به شکل هورمون فعال تبديل کنند.

اين ماده، بعنوان هورمون، براي محکم کردن استخوان ها و دندانها و همچنين حفظ قدرت عضلاني، جذب کلسيم بدن را کنترل ميکند. وقتي شما کمبود کلسيم يا ويتامين D داشته باشيد،

استخوانهايتان براي تامين کلسيم مورد نياز ساير قسمت هاي بدن، ترک خورده يا مي شکنند. اما کمبود اين ماده ممکن است مشکلات ديگري هم برايتان به بار آورد.

نحوه استفاده قطره ویتامینDمارینوکس:

روزانه یک یا دو بار هر بار 12 قطره و یا مطابق با دستور پزشک مصرف شود.

   

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.