لوسیون ضدآفتاب فیزیکال صورت و بدن SPF40 ایروکس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

لوسیون ضدآفتاب فیزیکال صورت و بدن SPF40 ایروکس

لوسیون ضدآفتاب فیزیکال صورت و بدن SPF40

لوسیون ضدآفتاب فیزیکال صورت و بدن SPF40: کودکان به نسب بزرگ تر ها طبیعتا دارای پوست حساس تر و ظریف تری هستند. یکی از بهترین لوازمی که می تواند برای پوست صورت و بدن این کودکان به عنوان یک محافظ کننده خوب و قوی عمل کند، ضد آفتاب می باشد. یکی از بهترین ضد آفتاب هایی که می خواهیم در این مطلب به شما عزیزان معرفی کنیم، ضد آفتاب فیزیکال می باشد. لوسیون ضد آفتاب فیزیکال هم برای پوست صورت و هم بدن کودکان مناسب می باشد. همان طور که نور خورشید می تواند فوایدی برای بدن داشته باشد، طبیعتا مقدار بیش از اندازه آن هم ضرر هایی را به بدن وارد می کند. نور خورشید می تواند میزان زیادی ویتامین D مورد نیاز بدن فرزندان شما را تامین کنند و تاثیر بسیار زیادی روی تقویت سیستم ایمنی بدن آن ها می گذارند. اما در نظر داشته باشید که نور خورشید اگر به صورت خیلی زیاد و به صورت مستقیم به صورت و بدن تابیده شود، به دلیل اشعه های مضری که دارد برای پوست به عنوان یک اشعه و نور خطرناک است و ممکن است مشکلات پوستی را ایجاد کند. یکی از بزرگ ترین این مشکلات در کودکان می توانیم به تغییر رنگ پوست و همچنین لک هایی روی پوست صورت و بدن اشاره کنیم.

بهترین مارک ضد آفتاب برای کودکان

یکی از بهترین ضد آفتاب هایی که می توانید برای کودک خود استفاده کنید و از پوست او در برابر نور خورشید و اشعه های مضر مراقبت کنید، لوسیون ضد آفتاب فیزیکار ایروکس می باشد. شما می توانید این کرم را به عنوان بهترین پوشش دهنده برای کودک خود استفاده کنید. این کرم به دلیل ترکیبات مخصوصی که دارد به پوست فرزند شما آسیب وارد نمی کند و برای کدکان با پوست های حساس و نازک طراحی شده است. از جمله ویژگی های این کرم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • ضد قرمزی
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • مراقبت از پوست در برابر نور خورشید
  • جلوگیری از ایجاد لک روی پوست

کرم ضد آفتاب کودک ایروکس خوبه؟

ضد آفتاب ایروکس تاثیر بسیار زیادی روی تقویت و نرم کنندگی پوست خواهد داشت . این کرم با توجه به فرمول های خاص برای پوست کودکان و بچه های زیر 6 ماه طراحی شده است. اگر به دنبال یک کرم خوب برای مراقبت از پوست کودک خود هستید ، می توانید این کرم را به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی فردامارکت سفارش و خریداری کنید. اگر پوست فرزندتان برایتان اهمیت دارد و نمی خواهید در آینده دچار مشکلات پوستی شود، بهترین گزینه برای فرزند شما لوسیون فیزیکال ایروکس می باشد. با توجه به این که بجه ها مدت زیادی را در بیرون از خانه و محیط های باز مشغول بازی و شیطنت هستند، این کرم های می تواند محافظ کننده خوبی در برابر نور خورشید از پوست آن ها باشد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.