ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه YVES ROCHER

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14255
  • تگ ها:

ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه YVES ROCHER

ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه

ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده ایوروشه فردامارکت با استفاده  از عصاره‌ ارگانیک روغن جوجوبا . این روغن زرد رنگ، خوشبو و نرم عملکردی مانند چربی طبیعی که از غدد روی پوست سر ترشح می‌شود دارد و به عنوان آبرسان و محافظت کننده‌ی مو عمل کرده و با افزایش ضخامت و تقویت مو باعث ترمیم و بازسازی آن می‌شود. ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دهیده ایوروشه بسیار مغذی است و با افزایش ضخامت مو، موهایتان را نرم و درخشان می کند. با بازسازی موها استحکام و انعطاف آن را افزایش می دهد.

مشخصه های ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده:

مناسب انواع مو و باعث ایجاد موهای ضخیم ایده آل جهت استفاده موهای خشک و آسیب دیده بازسازی و ترمیم کننده مو تغذیه کننده قوی بواسطه دارا بودن روغن جوجوبا و روغن بادام شیرین استتحکام بخش و افزایش دهنده انعطاف مو افزایش دهنده ضخامت مو نرم کننده و درخشان کننده مو فاقد سیلیکون، پارابن و رنگ دارای ترکیبات گیاهی

ترکیبات موثر:

حاوی روغن غنی دانه های جوجوبا، روغن بادام شیرین و شی باتر ماسک مو حاوی تمام ویتامین‌هایی است که از نازک و شکننده شدن مو‌ها پیشگیری می‌کند و مقاومت آن را در برابر موخوره و استفاده از وسایل آرایش مو مانند سشوار و اتو افزایش می‌دهد. ماسک مو با مراقبت سه گانه خود از ریشه، ساقه و پیاز مو و از بین بردن آلودگی مو‌ها به تدریج باعث بازسازی و ترمیم مو‌های آسیب‌دیده می‌شود و به این وسیله روز به روز مو‌ها طراوت و شادابی خود را باز می‌یابد، به تدریج قوی‌تر و مستحکم‌تر شده و مو‌های ضعیف و وز شده را به مرور ضخیم و قوی‌تر می‌کند. دستور مصرف ماسک ترمیم کننده موهای آسیب دیده: جهت استفاده از این محصول ابتدا موهای خود را خیس نموده سپس مقدار کمی از آن را بر روی موی خود ریخته و حداقل 2 دقیقه ماساژ و شستشو دهید سپس موی خود را آبکشی نمائید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.