مخمر آبجو هلث اید

138,000 تومان
تعداد خرید
  • کد کالا: 13539
  • تاریخ انقضا: 1404/05/28
  • تگ ها:

مخمر آبجو هلث اید

مخمر آبجو هلث اید60عددی

 قرص مخمر آبجو قرص مخمر باعث اشتها زایی میشود به این ترتیب چون داری منابع غنی از ویتامین ب و همچنین باعث افزایش متابولیسم سوخت و ساز قند خون بدن شده و باعث میشود چربی به انرژی تبدیل شود و فرد را تحریک به دریافت انرژی بیشتر میکند.

قرص مخمر آبجو از قارچ ساکارمیسس سیروزیا تولد میشود . که باعث تخمیر در آب جو میشود. مخمرهای آبجو منبع غنی از ویتامینهای گروه (ب) میباشد.

و دارای ویتامینی به نام کروم میباشد که یکی از مواد معدنی بسیار لازم برای ورزشکاران است به علت اثر مهمی که بر روی کبد و تبدیل چربیها به انرژی دارد .

قرص مخمر ( آبجو) کمپانی Health Aid، محتوی تمامی ترکیبات گفته شده بوده و مصرف آن فواید بیشماری را برای مصرف کننده خواهد داشت. که از آن جمله عبارتند از : - کاهش سطح کلسترول خون : بسیاری از مطالعات اثربخشی مخمر ( آب ج و ) را در کاهش سطح چربی های خون به ویژه کلسترول نشان داده اند. البته در برخی از این آزمایشات علاوه بر کاهش سطح کلسترول سرم، کاهش معناداری در سطح تری گلیسرید سرم هم پدید آمده است.

بهبود عملکرد سیستم گوارشی : گر چه مخمر آبجو جزو خانواده پروبایوتیک ها طبقه بندی نمی شود اما در بسیاری از موارد مانند پروبایوتیک ها عمل کرده و می تواند همان سودمندی را داشته باشد.

تحقیقات انجام شده اثربخشی این مخمر را در بهبود مشکلات گوارشی به ویژه درمان انواع اسهال (اسهال حاد، اسهال عفونی، اسهال مسافرتی، اسهال ناشی از درمان های آنتی بیوتیکی) نشان داده است.

مکانیسم عمل این مخمر به اینگونه است که پس از ورود به سیستم گوارشی، توانایی تغییر فلور میکروبی روده را به نفع جمعیت باکتریایی سودمند داشته و با تغییر فلور، سبب بهبود مشکلات گوارشی ایجاد شده نظیر انواع اسهال، می شود.

از طرف دیگر غنی بودن مخمر از ویتامین های گروه B سبب افزایش اشتها می گردد، بنابراین می تواند تا حدی سبب افزایش وزن گردد. با توجه به بررسی اثربخشی ترکیبات مخمر ( آب ج و ) در نهایت می توانیم بگوییم که این ترکیب بیشتر سبب کنترل وزن می شود تا افزایش یا کاهش وزن.

- پیشگیری از انواع سرطان ها : یکی از ترکیبات موجود در مخمر ( آب ج و ) سلنیوم است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد. بسیاری از مطالعات مصرف سلنیوم را برای پیشگیری از احتمال ابتلا به انواع سرطان ها سودمند دانسته اند.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.