قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13538
  • تگ ها:

قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید

قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید-فردامارکت

قرص تین ویتال هلث اید

مولتی ویتامین تین ویتال: بر اساس آمار ارائه شده بیش از نیمی از افراد میانسال از انواع مولتی‌ویتامین‌ها یا سایر مکمل‌ غذایی استفاده می‌کنند؛ که خانم‌ها در این میان گوی سبقت را از آقایان گرفته اند. به‌رغم مطالعات پیشین که اثربخشی مولتی‌ویتامین‌ها را در پیشگیری از بیماری‌هایی مانند سرطان و ناراحتی‌های قلبی زیر سؤال برده بود، بررسی‌های کنونی خبر از فواید آن از دیدی دیگر دارد، از جمله افزایش قدرت مغز با بالارفتن سن.بعضی از دلایل بروز بیماری‌های روانی صرفاً به تغذیه مربوط می‌شوند، بنابراین می‌توان با تغییر شیوه رژیم غذایی آن را برطرف ساخت. از مدت‌ها پیش ثابت شده است که کمبود ویتامین‌های گروه B می‌تواند یک نوع جنون ایجاد کند.تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که تحت رژیم‌های غذایی فاقد ویتامین‌های گروه B قرار گرفته‌اند، به اختلال روانی، اضطراب شدید و افسردگی مبتلا شده‌اند.متخصصان تغذیه معتقدند غذا هنوز هم باید مهم‌ترین منبع دریافت مواد مغذی باشد و البته دریافت روزانه مکمل‌ها به‌خصوص در سنین بالا هم ضامن سلامت طولانی‌مدت است. در واقع مکمل‌های غذایی برای پر کردن شکاف‌های تغذیه‌ای مناسب هستند.

ویژگی های مولتی ویتامین تین ویتال

  • افزایش انرژی بدن
  • کمک به حفظ غشای سلولی
  • به تشکیل استخوان، پروتئین ها و هورمون رشد کمک می کند
  • کمک به ساخت عضلات و رگ های خونی
  • نقش مهمی در بهبود زخم
  • یک آنتی اکسیدان
  • محافظت در برابر آسیب رادیکال های آزاد

ترکیات مولتی ویتامین مینرال تین ویتال

این مولتی ویتامین حاوی انواع ویتامین  هایی مثل: A، D،  E،  C،کلسیم، آهن، منیزیم، زینک، مس، منگنز، سلنیوم، کروم و … است.

کلسیم

این ماده از اجزای قرص هلث اید که مهمترین مواد معدنی ضروری برای بدن است که نقش مهمی در ساخت و حفظ استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها دارد. در حدود ۹۹ درصد کلسیم بدن در استخوان‌ها و دندان‌ها ذخیره می‌شود.قرص کلسیم خارجی جهت عملکرد بهتر ماهیچه‌ها و اعصاب، انقباض و انبساط عروق و فرایند انعقاد خون ضروری است. اما مهمترین نقش آن در استحکام استخوان‌هاست. عوارض کمبود کلسیم در کودکان منجر به بروز راشیتیسم، در میانسالان استئو مالاسی و در بزرگسالان استئوپروز می‌شود.

روی

زینک یک ماده معدنی مهم و مورد نیاز برای رشد بافت کلاژن، رشد استخوان و داشتن استخوان‌های قوی و موجود در قرص مولتی ویتامین مینرال تین ویتال هلث اید است؛ میزان روی موجود در استخوان به واسطه افزایش سن و در دوران یائسگی کاهش می‌یابد. این عنصر در بهبود درد و تورم مفاصل و همچنین بهبود علائم آرتروز و به طور کلی در سلامت استخوان‌ها نقش ویژه‌ای دارد.

منیزیم

یکی از عناصر معدنی ضروری در بدن است که نقش‌های متعدد و مهمی را در بدن انجام می‌دهد. در بهبود سلامت و کیفیت استخوان‌ها مؤثر است. بر طبق مطالعات انجام شده کمبود منیزیم می‌تواند سبب تأخیر در متابولیسم کلسیم و عملکرد هورمون‌های تنظیم کننده کلسیم در بدن شود. در مطالعه‌ای دیگر که بر روی بزرگسالان انجام گرفته است، دیده شده که مکمل یاری منیزیم با دوز بالا نسبت به دوزهای پایین‌تر منیزیم اثر بهتری در بهبود دانسیته استخوانی دارد. همچنین شواهد نیرومندی مبنی بر سودمندی و اهمیت منیزیم در افزایش و بهبود دانسیته استخوانی وجود دارد. در آخرین تحقیق انجام شده مشخص شد، که کمبود منیزیم ریسک ابتلا به پوکی استخوان را در زنان بعد از سن یائسگی به طور معناداری افزایش می‌دهد. { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حميد اسماعيلي", "datePublished": "12-12-2019", "description": "قرص تین ویتال هلث اید:✅خرید بهترین مولتی ویتامین برای کودکان و نوجوانان، سفارش مولتی ویتامین مینرال خارجی، مولتی ویتامین داروخانه فردامارکت.", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } }

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.