مچ بند طبی الاستیک پاکسمن

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13493
  • تگ ها:

مچ بند طبی الاستیک پاکسمن

مچ بند طبی الاستیک

مچ دست یکی از حساس ترین قسمت بدن است که حاوی رباط ها استخوان ها عصب های فراوان است و درد ان مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد میکند.

آسیب هر یک از ساختار‌های مچ دست از جمله استخوان‌ها، رباط‌های مفصلی و تاندون‌ها می‌تواند، درد مچ دست را ایجاد کند که این عارضه با کبودی و التهاب مفصل همراه است که باید به ان توجه داشت.

درد مچ دست می‌تواند با نشانه‌هایی مانند التهاب مفاصل انگشتان دست، سختی و درد هنگام مشت کردن انگشتان و گرفتن اشیاء، خواب رفتگی و گزگز انگشتان، درد و التهاب شبانه دست، درد شدید و ناگهانی مچ دست، قرمز شدن و گرمی مفصل مچ دست همراه باشد.

هنگام مواجه با این مشکلات میتوانید از مچ بند طبی الاستیک استفاده نمایید. این مچ بند با ایجاد و حفظ گرما در ناحیه متورم شده ،به کاهش تورم و التهاب کمک کرده.

یکی دیگر از استفاده های مچ بند طبی الاستیک در بیماری سندرم تونل کارپ است  این مچ بند طبی با گرم نگه داشتن این ناحیه به این بیماری کمک میکنند.نکته قابل توجه این است که این مچ بند ها قابل شست و شو میباشند و در ساخت انها از الیافی استفاده شده که ضد حساسیت هستند این الیاف برای استفاده طولانی مدت هیچ گونه مشکلی ایجاد نمیکند.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.