پروتئین وی کور پرفورمنس 884 گرمی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 14674
  • تگ ها:

پروتئین وی کور پرفورمنس 884 گرمی

مضرات پروتئین وی

پروتئین وی کور پرفورمنس ۸۸۴ گرمی

پروتئین وی کور پرفورمنس ۸۸۴ گرمی: یکی از محصولات مکمل های غذایی و ورزشی فروشگاه اینترنتی فردامارکت است، شما ورزشکاران عزیز می توانید برای افزایش حجم و توده ی خالص عضلانی بدن خود از بهترین مکمل بدنسازی استفاده کنید.
پروتئین وی کور پرفورمنس ۸۸۴ گرمی از بهترین مکمل ها برای عضله سازی، زیبا سازی اندام ها، عملکرد بهتر بدن، سلامت کلی بدن می باشد. این پروتئین به بازسازی هر چه سریع تر فیبرهای عضلانی و بدن بعد از تمرین کمک می کند. همچنین این پروتئین حاوی ۲۶ سروینگ می باشد و ساخت کشور آمریکاست. این پروتئین را می توان به همراه بستنی، وافل، پن کیک ، پودینگ و یا به عنوان میان وعده مصرف کرد. هضم این پروتئین سریع بوده و دارای آمینو اسید های ضروری بدن مانند آمینو اسیدهای شاخه ای زنجیره ای BCAAS می باشد. پروتئین وی کور پرفورمنس مناسب برای داشتن عضلانی خشک است و هر پیمانه از این مکمل دارای ۲۵ گرم پروتئین وی می باشد که نیاز بدن به پروتئین را در هر زمان از روز تامین می کند.

روش مصرف پروتئین وی کور پرفور منس ۸۸۴ گرمی

روزانه ۲ پیمانه از این مکمل را با آّب و یا هر نوشیدنی دیگری مخلوط کنید و به همراه غذا و یا در صبح و قبل از تمرین مصرف نمایید .

ویژگی های پروتئین وی کور پرفور منس ۸۸۴ گرمی

مکمل پروتئین وی کور پرفورمنس بسیار زود هضم می باشد و سزعت جذب بالایی نیز دارد. برای عضله سازی و حفظ عضلات خشک این مکمل مناسب است و طعم های متفاوت و دلپذیری دارد. همچنین جایگزین مناسب وعده های غذایی و یک میان وعده ی مناسب است.این مکمل رِژیمی بوده و چربی و کربوهیدرات کمی دارد و از گلوتن در ترکیب آن استفاده نشده است .دارای آنزیم هایی برای هضم آسان می باشد.    

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.