پودرشیرخشک ببلاک ۱

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

پودرشیرخشک ببلاک ۱

بهترین برند شیرخشک

پودرشیرخشک ببلاک ۱:

پودرشیرخشک ببلاک ۱: یکی از محصولات داروخانه اینترنتی فردامارکت، پودرشیرخشک ببلاک ۱ است؛ شما مادران عزیز می توانید برای آشنایی با انواع شیرخشک ببلاک از این صفحه دیدن کنید و متناسب با نیاز خود آن را تهیه نمایید.، در زیر به صورت کامل در مورد آن توضیح داده ایم. بهترین خوراکی برای نوزادان شیر مادر کی باشد برخی ازنوزادان بنا به دلایلی شیر مادر را نمی خورند  و یا شیر مادر به تنهایی برای نوزاد کافی نیست در این زمان باید جایگزین مناسبی برای نوزاد در نظر گرفت که فواید آن مانند شیر مادر باشد. شیر خشک ببلاک ۱ میلوپا بهترین جایگزین شیر مادر می باشد و این اطمینان را به افراد می دهد که تمامی مواد غذایی مورد نیاز نوزاد را تا ۶ ماهگی تامین می کند. شیر خشک ببلاک ۱ دارای مواد غذایی است که برای رشد شیرخوار مناسب است همچنین دارای پره بیوتیک است که تحمل پذیری این شیر خشک را بالا می برد و از ایجاد یبوست جلوگیری می کند.

مزایای شیر خشک ببلاک ۱

  • مناسب برای نوزادان از ابتدای تولد تا ۶ ماهگی
  • هضم آسان و بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • نزدیک بودن ترکیبات آن به شیر مادر
  • غنی شده با آهن
  • تامین نیاز های کودک برای رشد و سلامت نوزاد
  • بدون هیچگونه مواد مضره و گلوتن

طریقه مصرف شیر خشک ببلاک ۱

ابتدا دست ها را شسته و سپس وسایل را در آب جوش ریخته تا استرلیزه شود. آب آشامیدنی را تا دمای ۴۰ درجه بجوشانید و مطابق جدول تغذیه آب جوشیده شده را در شیشه ریخته و متناسب با سن شیرخوار پودر را با پیمانه درون شیشه بریزید سپس در پوش شیشه را گذاشته و آن را خوب تکان دهید . سپس دمای آن را با ریختن مقداری از شیر خشک آماده شده روی مچ دست تست کنید و بلافاصله شیر خشک را به کودک بدهید.

شرایط نگهداری شیر خشک ببلاک ۱

پودر را می توانید تا ۴ هفته پس از باز شدن درب قوطی مصرف کنید. همچنین آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و پودر را در یخچال نگذارید همچنین به تاریخ انقضای شیر خشک توجه کنید.      

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.