پودر گیاهی پی برن دینه

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

پودر گیاهی پی برن دینه

پودر گیاهی پی برن دینه

پی – برن  فردامارکت  با دارا بودن درصد بالاي فیبرهای خوراکي ، پس از جذب آب در معده ، متورم شده و بخشی از معده را پر می کند که این امر باعث کاهش احساس گرسنگي می شود. از طرف دیگر این افزایش حجم ،

در حال حاضر داروهای زیادی برای درمان یبوست در بازار وجود دارد اما یکی از بهترین و موثرترین محصولات که برای درمان یبوست استفاده می شود، پودر پی برن دینه می باشد.

این پودر به دلیل داشتن پوسته پسیلیوم و سبوس گندم، با جذب آب و افزایش حجم مدفوع ، باعث افزایش حرکات روده شده و ضمن کاهش زمان عبورمدفوع به علت افزایش حجم ، به عنوان ملین حجمی موثر و ایمن، عمل دفع را ساده می کند.

همه افراد در سنین مختلف ممکن است به عارضه یبوست مبتلا شوند. یبوست یک عارضه معده، روده ای است که باعث اختلال در دفع مواد زاید از بدن می شود. این عارضه به دلیل بی نظمی در عملکرد

دستگاه گوارش و روده بزرگ پدید می آید و شخص به سختی قادر به دفع خواهد شد. بعضی از بیماری ها نظیر دیابت، کم کاری تیروئید و تومورها سبب ابتلا به یبوست می شوند. به صورت کلی اگر فرد کمتر از 3 بار در هفته عمل دفع را انجام ندهد، می توان گفت به بیماری یبوست مبتلا شده است.

آنزیم های معدی را رقیق کرده و با جلوگیری از برهم کنش ماده غذایی با آنزیم ها موجب افزایش ماندگاری مواد و طولانی تر شدن احساس سیری شده و از طریق این دو مکانیسم به روشی کاملا طبیعی با کاهش مصرف مواد غذایی ميتواند در رژيم هاي لاغري همراه با ورزش هاي مناسب ، نتايج مطلوب ظاهر نمايد.

میزان دقیق مصرف پودر گیاهی پی برن باید توسط پزشک، تعیین گردد. به طور معمول به منظور درمان یبوست مزمن در بزرگسالان روزانه ۲ تا ۳ بار، و هر بار یک تا دو قاشق غذاخوری از پودر در یک لیوان آب میوه یا شیر حل شده و ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از غذا، مصرف می‌شود. این فرآورده باید همراه با مقادیر زیاد مایعات مصرف شود.

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.