ژل پاک کننده صورت و بدن اوسرین مدل PH5 Protection حجم 400 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

ژل پاک کننده صورت و بدن اوسرین مدل PH5 Protection حجم 400 میلی لیتر

ژل پاک کننده صورت و بدن اوسرین

ژل پاک کننده صورت و بدن اوسرین مدل PH5 Protection حجم ۴۰۰ میلی لیتر

ژل پاک کننده صورت و بدن اوسرین مدل PH5 Protection حجم ۴۰۰ میلی لیتر : یکی از محصولات آرایشی بهداشتی فروشگاه آنلاین فردامارکت ، ژل شستشوی صورت می باشد . افرادی که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند می توانند از این ژل برای شستن صورت خود استفاده کنند . ژل ها و مواد شوینده ای که برای صورت استفاده می شود دارای برند های متنوع و معتبری است . یکی از بهترین این برند ها ، اوسرین می باشد . این برند برای تمام نوع پوست ها توانسته ژل های مخصوصی را تولید کند . یکی از پرطرفدارترین ژل های شست و شوی صورت و بدن اوسرین ، مدل Protection می باشد . این ژل هم برای شستن بدن و هم برای شستن صورت مورد استفاده قرار می گیرد . اگر می خواهید با این ژل بیشتر آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

ژل شستشوی اوسرین

یکی از بهترین برند های تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی مخصوص خانم ها و آقایان ، اوسرین می باشد . این کمپانی با تولید بهترین ژل های شست وشو برای صورت و بدن تا به الان مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است . با توجه به این که پوست ها دارای تنوع زیادی می باشد . برای هر یک از آن ها باید از ژل و پاک کننده مخصوص استفاده کرد . پوست های چرب و پوست های خشک و معمولی نیاز به پاک کننده مخصوص دارند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند . برند اوسرین هم برای پوست های چرب و هم برای پوست ها خشک ، این مواد پاک کننده را تولید کرده است . نمونه از از ویژگی های این شوینده ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
  • برطرف کننده جوش و آکنه
  • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
  • کاهش چربی
  • کنترل کننده چربی
  • شفافست و صاف شدن پوست

ژل شست و شوی صورت اوسرین

ژل پاک کننده صورت اوسرین به دلیل ترکیباتی که دارد به خوبی چربی صورت را از بین می برد . اگر در طول روز از مواد آرایشی استفاده می کنید و مدام در معرض آلودگی هوا و دود ماشین ها هستید ، بهتر است برای شست و شوی صورت خود از این ماده شوینده مخصوص صورت استفاده کنید . استفاده از این ماده شوینده ، منجر به کاهش رشد باکتری ها و قارچ ها در سطح پوست می شود و به مرور زمان آن ها را از بین می برد . نمونه ای از ویژگی های این ژل شست وشو به شرح زیر می باشد .
  • پاک کننده چربی اضافی بدن
  • پاک کننده آلودگی و آرایش
  • بدون صابون
  • مناسب برای پوست های چرب
  • و ....

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.