کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 مناسب پوست نرمال و خشک مای

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 مناسب پوست نرمال و خشک مای

{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک چیست؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":" برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"بهترین ضد آفتاب کدام است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}},{"@type":"Question","name":"آیا کرم ضد آفتاب مای خوب است؟","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"برای این موضوع حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید."}}]} { "@context": "http://schema.org", "@type": "Book", "name": "فردامارکت", "review": { "@type": "Review", "author": "حمید اسماعیلی", "datePublished": "12-12-2019", "description": "کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 مناسب پوست نرمال و خشک:✅ سفارش و خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب مای برای پوست های خشک و نرمال از فروشگاه اینترنتی فردامارکت ", "reviewRating": { "@type": "Rating", "bestRating": "5", "ratingValue": "5", "worstRating": "1" } } }

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 مناسب پوست نرمال و خشک

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 مناسب پوست نرمال و خشک: ضد آفتاب به عنوان یکی از بهترین لوازم آرایشی بهداشتی برای پوست می باشد. یکی از بهترین محافظ کننده هایی که می توانیم برای مراقبت از پوست در برابر اشعه نور خورشید استفاده کنیم. در این مطلب می خواهیم در مورد یکی از برندهای ضد آفتاب برای شما توضیح دهیم و نمونه ای از آن را برای شما معرفی کنیم. کرم های ضد آفتاب هم مانند بسیاری از لوازم آرایشی دارای برند های متنوعی هستند. یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب، برند مای می باشد. این مارک تا به الان طرفداران بسیار زیادی داشته است و توانسته فروش خیلی خوبی داشته باشد. یکی از مه ترین دلایلی که می تواند مشتریان را به سمت یک محصول جذب کند، نوع عملکرد آن می باشد. کرم مای به عنوان یک ضد آفتاب برای انواع پوست ها دارای عملکرد فوق العاده ای است و می تواند از پوست صورت در برابر نور خورشید در مدت زمان طولانی مراقبت کند. اگر می خواهید پوستی صاف و بدون لک داشته باشید، می توانید از این کرم ضد آفتاب برای پوشش دهی پوست خود استفاده کنید. اگر قصد خرید این کرم را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی فردامارکت مراجعه کنید. این کرم برای انواه پوست ها مناسب می باشد. کرم ضد آفتاب رنگی مناسب برای پوست های خشک و نرمال مای یکی از بهترین مدل هایی است که افرادی که دارای پوست های معمولی هستند می توانند برای استفاده روزانه استفاده کنند. این برند برای پوست های چرب و معمولی و خشک هم مدل های متنوعی دارد. که در ادامه توضیح مختصری می دهیم .

کرم ضد آفتاب مای برای پوست چرب

همان طور که می دانید پوست های چرب معمولا دارای حساسیت بیشتری می باشند و به دلیل چربی زیادی که از خود ترشح می کنند می توانند بیشتر به پوست آسیب وارد کنند، شما می توانید برای پوست چرب از کرم های ضد آفتاب مای مخصوص پوست چرب استفاده کنید. این کرم با توجه به این که برای پوست های چرب تولید شده است . دارای ترکیبات متنوع و مخصوصی می باشد. معمولا پوست های چرب بیشتر مورد آسیب قرار می گیرند. این نوع پوست به دلیل چربی بیش از اندازه ای که از خود تولید می کنند، گاهی منجر به یجاد جوش و آکنه روی پوست می شوند که این موضوع می تواند برای فرد غیر قابل قبول باشد . استفاده از این ضد آفتاب مای برای پوست چرب ، می تواند میزان چربی صورت را کنترل کند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند. از جمله فواید این کرم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
  • مراقبت از پوست در برابر نور خورشید و اشعه های مضر
  • بهبود و ترمیم پوست های آسیب دیده
  • جلوگیری از لک و مک
 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.