کرم ضد درد، ضد التهاب و ضد کبودی دمو لافارر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13552
  • تگ ها:

کرم ضد درد، ضد التهاب و ضد کبودی دمو لافارر

کرم ضد درد، ضد التهاب و ضد کبودی دمو لافارر

این کرم باعث تسکین دردهای ماهیچه ای و روماتیسمی شده و همچنین دربهبود گردش خون موضعی و تقویت دیوارۀ مویرگی موثر بوده است.

از طرف دیگر رفع کبودی و التهاب پس از لیزر، لیپوساکشن، تزریق بوتاکس، ژل و چربی از تاثیرات دیگر اوست و باعث کمک به التیام کشیدگی و خستگی عضلانی می ش ود.

در تسریع در ترمیم و تسکین دردهای حاصل از واریس های سطحی و جلوگیری از خارش و التهاب ناشی از حساسیت های تماسی و حفظ رطوبت و نرمی پوست نقش ویزه ای دارد.

به همین جهت از این کرم که حاوی عصاره گیاهان آرنیکا، رزماری، آلوئه‌ورا، بابونه، روغن بادام، وازلین، گلیسیرین و لانولین می‌باشد که

موجب تسکین دردهای عضلانی و کشیدگی، رفع کبودی، التهاب و قرمزی ناشی از جراحات، لیزر، لیپوساکشن، تزریق بوتاکس، ژل و چربی، التیام درد ناشی از روماتیسم مفصلی، آرتروز و آسیب دیسکی می‌گردد.

از مزایای این کرم میتوان به این اشاره کرد که حاوی آرنیکا، رزماری، آلوئه ورا، روغن بادام، گیلیسیرین، وازلین، بابونه، لانولین، ویتامین A و E جلوگیری از خارش ناشی از حساسیت های پوستی کمک به تسکین دردهای عضلانی و کشیدگی رفع کبودی و التهاب ناشی از جراحات کرم ضد درد، ضد التهاب و ضد کبودی کمک به نرمی و لطافت پوست تسریع ترمیم آسیب های وارده افزایش گردش خون موضعی است.

در هنگام مصرف کرم۳ الی ۴ دفعه در روز استفاده کنید. و مقدار مورد نیاز از کرم ضد درد، ضد التهاب و ضد کبودی دمو لافارر را روی ناحیۀ مورد نظر مصرف نموده و ماساژ دهید. برای گرفتگی و دردهای عضلانی بهتر است بعد از حمام آب گرم استفاده شود.

داروهای ضد درد موضعی از طریق پوست جذب می شوند. رایج ترین نوع این داروها، کرم ها یا ژل هایی هستند که شما بر روی پوست اطراف مفصل دردناک می مالید. بعضی از انواع این داروها به شکل اسپری یا برچسب هستند که بر روی پوست قرار می گیرند.

بدلیل اینکه ماده موثره این محصولات از طریق پوست جذب می شود، بیشتر داروهای موضعی بهتر است در مفاصلی استفاده شوند که به سطح پوست نزدیک ترند.

کرم آرنیکا و رزماری دمو لافارر دارای عصاره های گیاهی آرنیکا و رزماری می باشد. این کرم به طور هم زمان دارای اثرات ضد درد، ضد التهاب و ضد کبودی است. کرم دمو لافارر بر پایه فرمولاسیون گیاهی تولید شده است.

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.