کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 50 میل

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13871
  • تگ ها:

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 50 میل

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 50 میل

کرم مرطوب کننده اپتیمال هیدروسنس نئودرم فردامارکت حاوی موثرترین ماده جاذب رطوبت یعنی هیالورونیک اسید است که توانایی جذب و نگه داری آب تا 1000 برابر وزن خود را دارد.بنابراین میزان ذخیره رطوبت پوست را بسیار بالا

بردهو به افزایش حالت کشسانی و انعطاف پذیری پوست کمک می کند.ویتامین B5 موجود در این کرم نیز تاثیری زیادی در افزایش قابلیت نگهداشت رطوبت مورد نیاز در لایه های عمقی پوست را دارد.

 اپتیمال هیدروسنس نئودرم با داشتن ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با نشانه های پیری پوست مثل چین و چروک نیز مقابله می کند.

مشخصه کرم مرطوب کننده:

-مرطوب کنندگی قوی و پایدار

-افزایش لطافت و انعطاف پوست

-احیائ پوست و کند کردن روند پیری

-افزایش شفافیت و کاهش چین و چروک های پوست

-مناسب پوست های معمولی تا خشک

  با دارا بودن مواد ارزشمندی مانند اسید هیالورونیک، کلسترول لانوسترول استر، ویتامین E و ویتامین B5 با افزایش رطوبت پوست، پیدایش خطوط و چروک‎های ظریف پوستی را تا حد امکان به تعویق می‎اندازد.

این محصول فاقد مواد نگهدارنده پارابن می‎باشد و محصولی سبک، بدون برجای گذاشتن احساس چربی برروی پوست که به سرعت جذب می‎شود. رطوبت پوست به صرعت پس از استفاده از این محصول افزایش می‎یابد. همچنین این کرم قوام بافت پوست را افزایش داده و نرمی و لطافت را برای پوست به ارمغان می‎آورد.

چه افرادی مناسب است :

مناسب برای پوست های معمولی ، خیلی خشک و خشک

دستور مصرف کرم مرطوب کننده:

روزانه مقدار مناسب از کرم اپتیمال هیدروسنس را بر روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید. سپس با استفاده از حرکات دورانی و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. استفاده مداوم از کرم مرطوب کننده منجر به افزایش میزان آب پوست شده و حس نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می کند.

موارد احتیاط  در هنگام مصرف کرم مرطوب کننده:

- این محصول تنها مناسب برای مصرف خارجی است. - در صورتی که کرم وارد چشم شد، چشم ها را با آب فراوان بشویید. - در صورت بروز هر گونه واکنش و حساسیت پوستی، مصرف فراورده را قطع و با پزشک مشورت کنید. - از مصرف این فراورده بر روی پوست های صدمه دیده و زخم ها اجتناب کنید. - دور از دسترس کودکان قرار دهید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.