کرم مرطوب کننده واژیسان

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13403
  • تگ ها:

کرم مرطوب کننده واژیسان

کرم مرطوب کننده واژیسان

 کرم مرطوب کننده واژیسان لاکتیک اسید فردامارکت  برای حفظ و اعاده میزان pH طبیعی واژن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از اسید لاکتیک برای اسیدی کردن محیط واژن باعث پشتیبانی رشد باکتری های مفید می شود. که به طور معمول در واژن وجود دارند. لاکتوباسیل های تولید کننده اسید لاکتیک یا همان باکتری اسید لاکتیک در عین حال بر روی رشد میکروب های بیماری زا تاثیر منفی برجا می گذارد. در نتیجه واژیسان لاکتیک اسید می تواند برای جلوگیری از عفونت های واژن در بانوان مستعد ابتلا به این مشکلات و به عنوان یک مکمل درمان دارویی عفونت های واژن مورد استفاده قرار گیرد.

قدرت تحمل پذیری شیاف اسید لاکتیک بسیار مناسب است. شیاف همچنین در طول دوران بارداری و شیردهی نیز مناسب می باشد. برای بانوانی که مستعد به عفونت های برگشت پذیر هستند، شیاف اسید لاکتیک جهت استفاده طولانی مدت مناسب می باشد. شیاف های اسید لاکتیک واژیسان فاقد ترکیبات حساس به حرارت هستند و بنابراین نیازی به نگهداری در یخچال ندارند. هیچ شرایط خاصی برای نگهدای آنها وجود ندارد.

در بانوان غدد داخل واژن و دهانه رحم به طور مداوم مقدار کمی مایع ترشح می کنند. این مکانیسم کمک به سلامت و پاک شدن مجرای تناسلی می کند. این ترشحات اکثراً بیرنگ و یا حداکثر شیری کم رنگ و بدون بو هستند، ولیکن بسته به سیکل ماهیانه در خانم ها رنگ و غلظت آن تغییر پذیر است. به طوریکه در زمان تخمک گذاری، حاملگی،شیر دادن و نزدیکی جنسی مقدار این ترشحات بیشتر می شود .

ویژگی های واژیسان لاکتیک اسید دکتر ولف

  • پشتیبانی از رشد باکتری های مفید واژن و تاثیر منفی بر روی رشد میکروب های بیماری زا

  • جلوگیری از عفونت های واژن در بانوان مستعد ابتلا به این مشکلات

  • مکمل درمان دارویی عفونت های واژن

  • حفظ و اعاده میزان pH طبیعی واژن

  • مناسب دوران بارداری و شیردهی

  • مناسب استفاده طولانی مدت

دستور مصرف کرم مرطوب کننده واژیسال:

روزانه یک شیاف را قبل از خواب وارد کنید. باید آن را تا آنجا که امکان پذیر است عمیقا وارد واژن کنید. برای اینکه این کار بهتر انجام شود، دراز کشیده و پاهای خود را کمی بالا بیاورید. برای بیرون آوردن شیاف از بسته آن، نوک فویل دولایه شیاف را گرفته و آهسته بکشید تا باز شود. اگر واژن نسبتا خشک است، برای وارد کردن راحت تر شیاف می توان شیاف را با آب جاری مرطوب کرده تا ورود آن سهل تر شود. از آنجا که این شیاف ها دارای قابلیت حل بالایی می باشند هنگام مصرف، استفاده از نوار بهداشتی توصیه می شود، زیرا گاهی وقوع ترشحات آبکی امکان پذیر است. به طور کلی دوره استفاده از آن 5 تا7 روز است. برای حفظ منظم میزان pH طبیعی در واژن، مثلا در بانوان مستعد ابتلا به عفونت واژن، واژیسان لاکتیک اسید را می توان به طور کاملا ایمن، دو تا سه بار در هفته و برای یک دوره طولانی استفاده نمود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.