کرم مرطوب کننده پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت 150 میلی لیتر

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13245
  • تگ ها:

کرم مرطوب کننده پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت 150 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت 150 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده پوست خشک هیدرالیفت درمالیفت فردامارکت رطوبت را به لایه های عمیق پوست می رساند و تا 24 ساعت رطوبت آن را حفظ می نماید. پوست بدن نرم و لطیف شده و موجب شادابی و طراوت آن خواهد شد

خشکی پوست یک مشکل پوستی رایج است و در تمام سنین رخ می‌دهد. این مشکل خیلی جدی نیست، اما گاهی درمان آن سخت است. خشکی پوست ممکن است به بیماری‌های دیگر پوستی یا بیماری‌هایی مانند دیابت، کم کاری یا پرکاری تیروئید، سندرم شوگرن و سوء تغذیه مربوط باشد.

در این مشکل، پوست، ظاهری خشک و بی آب، پوسته‌ پوسته، تحریک شده و ملتهب دارد. اگر پوستتان خشک است، احساس زبری و گاهی درد و خارش را تجربه می‌کنید. البته، در حالت شدیدتر،

پوست دچار قرمزی و خارش شدید می‌شود. در نتیجه، ترک‌های عمیقی روی پوست ایجاد می‌شوند که ممکن است خونریزی کنند. همه‌ی اینها از نشانه‌های خشکی شدید پوست است.

پوست از بدن ما در برابر عوامل بیرونی و محیطی محافظت می‌کند. پوست ما سه لایه دارد. لایه‌ی زیرین، «هیپودرم» است که از بافت چربی، رگ و عصب تشکیل شده ‌است.

لایه‌ی میانی پوست «درم» نام دارد. این لایه از بافت‌های همبند و الیاف کلاژن، فیبرهای الاستین، رگ‌های خونی، غدد چربی، فولیکول های مو و غدد عرقی تشکیل شده است.‌ لایه‌ی رویی «اپیدرم» است که از کراتینوسیت تشکیل شده است.

سلول‌های سطح پوست در احاطه‌ی لایه‌های لیپید هستند. لایه‌های لیپید از کلسترول، اسیدهای چرب و سرامید تشکیل شده‌اند. لایه‌ی شاخی پوست (بیرونی‌ترین قسمت اپیدرم) وظیفه‌ی آبرسانی به پوست را بر عهده دارد. لیپیدها از تبخیر آب ذخیره شده در پوست جلوگیری می‌کنند.

غدد چربی و عرق که عوامل طبیعی رطوبت رسان پوست هستند با مشارکت در رطوبت رسانی به مواد تشکیل دهنده‌ی پوست به عنوان نگهدارنده‌های درونی رطوبت پوست عمل می کنند.

خواص کرم مرطوب کننده پوست خشک  هیئرالیفت:

افزایش میزان فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست

آبرسانی به عمیق ترین لایه های پوست با اثر 24 ساعته

کاهش تبخیر سطحی و حفظ رطوبت لایه شاخی پوست

نرم کننده و التیام بخش مناسب

حفظ شادابی و طراوت پوست

بازسازی سد دفاعی پوست

روش مصرفکرم مرطوب کننده پوست خشک:

کرم مرطوب کننده بدن هیدرالیفت را روزها و شب ها به دفعات مورد نیاز به روی پوست بدن مالیده و به ملایمت ماساژ دهید تا جذب گردد.

 

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.