کرم موبر بدن دپی

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کرم موبر بدن دپی

پکرم موبر دپی مردم قرن هاست که موهای ناخواسته را از بین می برند. کرم های موبر یک روش مدرن برای این کار هستند ، اما حذف موهای زائد به مصر باستان برمی گردد. بسیاری از روشهای از بین بردن موهای ناخواسته بدن می تواند ناخوشایند باشد: اپیلاسیون می تواند دردناک باشد. اصلاح می تواند لک های کوچکی روی پوست شما ایجاد کند و باعث ایجاد درد و سوزش شود. خوشبختانه ، کرم های موبر می توانند موهای زائد بدون درد را ارائه دهند که می توانید در خانه از آنها استفاده کنید.

کرم های موبر چیست؟

این کرم ها مواد غلیظی هستند که روی پوست خود پخش می کنید. پس از قرار دادن کرم موبر روی پوست خود ، باید آن را چند دقیقه بگذارید تا هر تار مو ضعیف شود. پس از این کار ، می توانید کرم را بدون درد پاک کرده و نرم و صاف خود را حفظ کنید. می توانید از کرم های موبر برای از بین بردن موهای تقریباً در هر قسمت از بدن خود استفاده کنید. برخی از کرم ها مخصوص مکانهای حساس مانند صورت و ناحیه بیکینی شما هستند. موهای شما پس از برداشتن با کرم موبر به سرعت رشد می کند. موهای جدید معمولاً ظرف چند روز ظاهر می شوند.

فواید کرم موبر:

  •  از بین برنده موهای زائد
  •  بدون ایجاد ناراحتی های پوستی و حساسیت
  •  مناسب برای انواع پوست
  •  پس از مصرف پوست لطیف و شفاف می شود.

نحوه مصرف:

ابتدا کرم را توسط کاردک مخصوص به صورتی که کاملا موها را بپوشاند روی پوست پخش کنید. توجه نمایید کرم را روی پوست مالش ندهید. پس از ۵-۱۰ دقیقه ابتدا یک منطقه کوچک را پاک نمایید. در صورت زدایش موها، به آرامی توسط کاردک مخصوص یا پارچه نمدار بر خلاف جهت رویش مو، کرم را پاک کرده و سپس با آب سرد بشویید.

شرایط نگهداری:

در دمای معمولی نگهداری شود و دور از دسترس کودکان قرار دهید.

نکاتی که باید بدانید!

  • به طور کلی ، اگر در هنگام استفاده از کرم احساس سوزش کردید ، بلافاصله آن را با آب خنک بشویید.
  •  برخی از فرمولها قوی تر از بقیه هستند و ممکن است برای مناطق حساس بسیار خشن باشند. از آن روی پوستهای تحریک شده یا آسیب دیده استفاده نکنید.
  • وقتش را بگذارید بیشتر کرم های موهای زائد به مدت 3 تا 10 دقیقه روی پوست باقی می مانند. دستورالعمل های روی بسته بندی کرم خود را بخوانید تا بدانید دقیقاً چه مدت زمان لازم است آن را روی پوست بگذارید.
  •  کرم را پاک کرده و پوست خود را با آب سرد بشویید. طبیعی است که ابتدا پوست حساس شود. این احساس باید ظرف چند ساعت از بین برود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.