کپسول آیرون پلاس مارینوکس

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13530
  • تگ ها:

کپسول آیرون پلاس مارینوکس

کپسول آیرون پلاس مارینوکس

آهن یکی از مواد معدنی مهم و حیاتی برای بدن است.هن همچینین در ساخت پروتئین هایی به کار می رود که برای تنفس و سوخت و ساز سلولی و تولید انرژی لازمند، در تولید پروتئین کلاژن و یا برخی ناقل های پیام عصبی نقش دارند و یا به عملکرد صحیح سیستم ایمنی کمک می کنند.
 مهم ترین شکل از دست دادن آهن در مردان خونریزی مخفی و تشخیص داده نشده از طریق دستگاه گوارش و در زنان از دست دادن خون طی عادت ماهیانه می باشد.
ویتامین‌های گروه ب به‌طور کلی در چرخه متابولیسم سلولی نقش دارند لذا موجب افزایش متابولیسم بدن شده و رشد و تقسیم سلول‌ها را افزایش می‌دهند. این ویتامین‌ها در عملکرد درستدستگاه امنی و عصبینقش دارند؛ و برای سلامت  ضروری هستند. ویتامین‌های گروه B باعث کاهش استرس و افسردگی، و سلامتی پوست و اعصاب می‌گردند. همچنین در تحقیقی نشان داده شده‌است که افرادی که ویتامین ب زیادی در خون خود دارند با خطر کمتری در ابتلاء به سرطان ریه مواجه هستن کپسول  آیرون پلاس مارینوکس برای رفع علایم کم خونی نظیر خستگی، بی حوصلگی، کاهش تمرکز، رنگ پریدگی، سردرد و کم شدن مقاومت در برابر بیماری ها که حاوی فولیک اسید و ویتامین B12 جهت جلوگیری از کم خونی مایکروسیتیک و کمک به پیشگیری و بهبود کم خونی های ناشی از فقر آهن همچنین کمک به عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن و حاوی ویتامین C برای جذب بیشتر آهن و حاوی آهن به صورت ملح فومارات.

دقت کنید که

در صورت بارداری و یا شیردهی، بیماری و یا استفاده از هر نوع دارویی پیش از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت کنید در صورت بروز عوارض جانبی مصرف فرآورده را قطع و با پزشک تماس بگیرید این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان ناست در جای خشک و خنک دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.