کپسول ب کمپلکس آپوویتال ۳۰ عدد

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13842
  • تگ ها:

کپسول ب کمپلکس آپوویتال ۳۰ عدد

کپسول ب کمپلکس : تامین کننده گروه ویتامین ب (ب ۱، ب ۲، ب ۳، ب ۵، ب ۶ و ب ۱۲) ، مانند بیوتینو اسید فولیک است. ویتامین های گروه B از دسته ویتامین های محلول در اب است و از مهم ترین گروه ویتامین های موثر در سلامت پوست، مو و ناخن به شمار می آید. همچنین این ویتامین ها در سلامت سیستم عصبی و روانی، جلوگیری از اختلالات حواس و افسردگی تاثیر بسزای دارد. فولیک اسید یکی از ترکیبات اصلی و ضروری در روند تقسیم سلولی، رشد وتکامل سلول های بدن و تشکیل گلبول های قرمز و سفید به شمار می آید. شما می توانید بهترین خرید کپسول ب کمپلکس را از سایت فردامارکت داشته باشید. ویتامین ب کمپلکس برای تبدیل شدن به کربوهیدرات به گلوکز نیاز دارد. گلوکز انرژی مورد نیاز بدن برای کارکرد بهتر را تأمین می‌کند. همان‌طور که قبلاً گفته شد، ویتامین‌های B1 ،B2 ،B3 و B7 با همدیگر در فرآیند تولید انرژی نقش دارد. پس، کمبود هریک از این ویتامین‌ها ممکن است منجر به خستگی بیش از حد و کمبود انرژی در بدن شود. لازم به ذکر است کپسول ژلاتینی نرم ب-کمپلکس نسبت به قرص‌های مشابه در بازار دارای جذب بیشتر و فراهمی زیستی بالاتر است. اما بدانید که آمپول ویتامین ب کمپلکس هم تاثیرش همانند کپسول های آن است.

ویژگی های کپسول ب کمپلکس

  • درمان و پیشگیری کمبود ویتامین‌های گروه B
  • تقویت و جلوگیری از ریزش مو
  • فرم گرفتن و استحکام ناخن‌ها
  • تامین کننده سلامت پوست

کپسول ب کمپلکس یوروویتال

کپسول ویتامین ب کمپلکس یوروویتال حاوی تمامی ویتامین‌های گروه B است. ویتامین‌های گروه B دسته ای از ویتامین‌های محلول در آب هستند که دارای ویژگی‌های مشترک بوده، به همین دلیل تحت عنوان یکسان ب-کمپلکس تقسیم بندی می‌شوند که به حفظ سلامت و عملکرد سیستم عصبی و اعصاب بدن نیز کمک می‌کند. این کپسول نوعی دیگری از قرصها است که می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد بدن داشته باد.

قرص ب کمپلکس برای مو

ویتامین های B برای رشد مجدد مو حیاتی هستند و مصرف این ویتامین ها بیشتر اوقات در درمان های ریزش مو تجویز می شود. محصولات مبارزه با ریزش مو که حاوی ماینوکسیدیل هستند یا محصولات دیگر مانند پروپشیا اغلب با ویتامین های B جفت می شوند تا توانایی و شانس رشد مجدد مو افزایش یابد. همچنین قرص ب کمپلکس برای چاقی صورت نیز بسیار مفید است و می توان تاثیر آن را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کرد.

بهترین زمان خوردن کپسول ب کمپلکس

برای استفاده از ویتامین ها و مکمل ها زمان مناسب استفاده از هر کدام از همیت بالایی برخوردار است. مصرف خودسرانه ویتامین ها می تواند عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد. این خطر در کودکان، بانوان باردار و سالمندان از بقیه افراد بیشتر است. همچنین این خطر در افرادی که چند نوع مکمل ویتامین را مصرف می کنند افزایش می یابد. در این مطلب به بررسی بهترین زمان مصرف ویتامین ها می پردازیم. در مصرف مکمل های ویتامینی زیاده روی نکنید. در صورتی که چند نوع مکمل را با هم مصرف می کنید، مبتلا به بیماری خاصی هستید یا داروی به خصوصی مصرف می کنید، حتما در مورد مصرف مکمل های ویتامین با فرد پزشک مشاوره کنید.

مصرف داروی ب کمپلکس

روش مصرف در بزرگسالان و کودکان بالای 12 سال روزانه یک تا دو کپسول به همراه غذا و طبق دستور پزشک است. اما مصرف در دوران بارداری و شیردهی باید حتما زیر نظر پزشک معالج باشد.

قیمت کپسول ب کمپلکس دانا

داروخانه آنلاین فردامارکت با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. و طی بیست و چهار ساعت در تهران و هفتاد و دو ساعت در سایر شهرستانها محصول را درب منزل تحویل بگیرید. مشاوره های آنلاین این سایت در اختیار شماست تا بتوانید با خیالی راحت بتوانید خرید کپسول ب کمپلس را انجام دهید. شمامی توانید در سایت فرداماکت بهترین قیمت کپسول ب کمپلکس را مشاهده کنید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.