کپسول سلن پلاس آپوویتال

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13531
  • تگ ها:

کپسول سلن پلاس آپوویتال

 کپسول سلن پلاس آپوویتال

کپسول سلن پلاس با سلول های پوست و سفید شدن موی سرحاوی سلنیوم، روی و ویتامین های C ،E و A روند پیری را کاهش می دهد.و با جلوگیری از سفید شدن بستر ناخن ها باعپ تقویت آن ها می شود. کپسول سلن پلاس جدا از تقویت و حفظ سلامت پوست.مو و ناخن باعث افزایش قدرت باروری در اقایان هم می شود و عملکرد غده ها را صحیح می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. هر کپسول سلن پلاس آپوویتال از ترکیب سلنیوم، زینک و ویتامین های C ،E و A تشکیل شده است. مهم ترین ماده تشکیل دهنده مصول سلنیوم است.سلنیوم بعنوان یک آنتی اکسیدان روند پیری را کند می کند. طبق یک تئوری علت پیری از بین رفتن سلولهای سالم توسط رادیکالهای آزاد می باشد و اگر بدن به اندازه کافی آنتی اکسیدان تولید نکند، آسیب ها روی هم انباشته شده وروند پیری سرعت می گیرد. طبق مطالعات انجام شده مصرف سلنیوم در پیشگیری از سرطان اثرات مثبتی را نشان داده است. مکمل های سلنیوم خطر سرطان ریه را تا 46%، سرطان کولون راتا 58% و سرطان پرو ستات را تا 63% و تمام انواع سرطانها را 37%کاهش می دهد. ویتامین A موجود در کپسول باعث رشد طبیعی، تکثیر و بازسازی سلول‌های پوست لازم است. همچنین در سلامت گلبول‌های قرمز و سیستم ایمنی بدن نقش حیاتی دارد و آنتی‌اکسیدان نیز است
ویتامینc برای ساخت کلازن لازم است و بدن توانایی ساخت آن را ندارد و باید به صورت خوراکی وارد بدن شود.
                                                                                                                                                                                             ویتامین Eاین ویتامین برای رشد بافت های سالم لازم بوده و یک آنتی اکسیدان فوق‌العاده پایدار است. ویتامین E پوست را مرطوب و شفاف مکند.
شما در صورت مصرف قرص باید روزانه یک عدد  همراه غذا مصرف کنید.توجه داشته باشید در صورت بارداری و شیردهی از مصرف آن خودداری کنید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.