کپسول ماکا آپوویتال

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13559
  • تگ ها:

کپسول ماکا آپوویتال

کپسول ماکا آپوویتال مخصوص بانوان ۳۰ عدد

شما ممکن است احساس کنید که میل جنسی شما کم رنگ شده است.

یا چیزهایی که قبلا برای شما لذت آور بوده اکنون ناراحت کننده به نظر می رسد. شما مضطرب درباره سلامت جنسی خود هستید، شما تنها نیستید و خیلی از زنان دچار مشکلات جنسی در نقاطی از زندگی خود می شوند.

با تخمین هایی حدود ۴ نفر از ۱۰ زن یک نگرانی جنسی حداقل تجربه کرده است. در دایره های پزشکی این عارضه به عنوان ناتوانی جنسی در زنان شناخته می شود.

ناتوانی جنسی در زنان دلالت بر مشکلات مزمن یا عود کننده در مصاف با یک یا بیشتر از پاسخ های جنسی می باشد. آنچه که شما تجربه می کنید ناتوانی جنسی در زنان نمی گویند مگر اینکه شما درباره آن مضطرب بوده یا تاثیر منفی بر ارتباط شما با همسرتان داشته باشد.ا

گرچه مشکلات جنسی در ارتباط با ناتوانی جنسی در زنان چندین رویه دارد، آنها قابل درمان هستند. ارتباط دادن دلواپسی های خود و فهم کالبد شناسی و فیزیولوژی طبیعی پاسخ های بدن به میل جنسی قدم های مهمی است به طرف دوباره بدست آوردن رضایت جنسی .

اندر خواص گیاه ماکا

امروزه گیاه ماکا به سرتاسر جهان صادر می شوند چون نوعی ویاگرای طبیعی محسوب می شود. این گیاه محرک جنسی قوی برای خانم ها و اقایان است؛ بنابراین هر دو جنس می توانند برای افزایش میل جنسی از آن بهره مند شوند.

باید بدانید که این گیاه به تنهایی میل جنسی را ده برابر می کند. در نتیجه حتی برای افرادی که از اختلالات یا ناتوانی جنسی نیز رنج می برند مناسب است.

نباید فراموش کرد که ماکا یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی برایافزایش قدرت باروری محسوب می شود. این گیاه خواص درمانی فوق العاده ای دارد که برای تنظیم غدد آندوکرین (غدد درون ریز) قابل استفاده است.

روی

یک عنصری ضروری در تولید هورمون‌های جنسی در زنان و ماده اصلی کپسول ماکا آپوویتال بوده و کمبود این ماده موجب اختلال هورمونی می‌گردد. همچنین روی به علت خاصیت آنتی اکسیدانی باعث محافظت از سلول‌های جنسی در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد و تقویت قدرت باروری می‌شود.

سلنیوم

سلنیوم یک ماده معدنی مهم با خواص آنتی اکسیدانی است که باعث محافظت از سلول‌های جنسی در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد می‌شود.

ویتامین‌های گروه B

این ویتامین‌ها جهت حفظ سلامت سیستم عصبی، تامین انرژی، تعادل هورمونی و متابولیسم هورمون‌های استروژن اضافی ضروری می‌باشند. استروژن‌های اضافی می‌توانند منجر به سرطان در زنان شوند.

ویژگی های کپسول ماکا آپوویتال

  • افزایش انرژی و کاهش خستگی

  • تقویت میل جنسی در خانم‌ها

  • افزایش تحریک پذیری جنسی

  • تنظیم فعالیت‌های هورمونی

  • کمک به متابولیسم طبیعی

  • بهبود عملکرد جنسی


بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.