کپسول ویتامین E 400 یوروویتال

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13557
  • تگ ها:

کپسول ویتامین E 400 یوروویتال

کپسول ویتامین E 400 یوروویتال

ویتامین ای چیست؟

ویتامین ای یک ویتامین محلول در چربی است که در بیشتر مواد غذایی، چربی ها و روغن ها یافت می شود. این ویتامین حاوی یک آنتی اکسیدان بوده که از صدمه به سلول های بدن جلوگیری می کند. آنتی اکسیدان ها بدن را در برابر بیماری های قلبی و سرطان ایمن می سازند. وجود این ویتامین برای ساخت گلبول های قرمز و استفاده بدن از ویتامین K مهم است. افرادی که قادر به جذب چربی نیستند، دچار کمبود ویتامین ای می شوند.

علایم کمبود ویتامین ای:

ضعف عضلات، کاهش وزن عضلات، غیرعادی شدن حرکات چشم، مشکلات بینایی، عدم تعادل در راه رفتن، نارسایی کلیه و کبد

دستور مصرف ویتامین ای :

مصرف مکمل ویتامین ای در افراد دچار مشکلات هضم من جمله بیماری مزمن روده و افرادی که تحت جراحی دستگاه گوارش قرار گرفته اند و قادربه جذب ویتامین های محلول در چربی نیستند، ضروری است.

کپسول ویتامین E 400 یوروویتال توانایی زیادی در خنثی کردن رادیکال های آزادی دارد که درون سلول های بدن و به طور طبیعی ساخته می شوند. خاصیت آنتی اکسیدانی این ویتامین به آن اجازه می دهد تا از لطمه دیدن داخل رگ ها و سکته قلبی پیشگیری کند. کمبود این ویتامین بیشتر در بیماری های قلبی نمود پیدا می کند. این ویتامین دارای خاصیت ضد انعقادی می باشد که به جریان راحت خون در رگ هایی که دارای پلاکت های چربی چسبنده به دیواره هستند، کمک می کند.

همچنین باعث افزایش سطح ایمنی بدن در مقابل بیماری ها می شود، جلوگیری از پیشرفت آلزایمر و کمک به درمان بیماری های چشمی مثل آب مروارید، کاهش احتمالی حملات قلبی در بیماران مبتلا به دیابت، کندکردن روند پیری سلول ها، تقویت انسان در مقابل آلودگی های زیست محیطی، مقابله با کم خونی، درمان مشکلات ناشی از چربی های بد هضم و کمک به بهبود بیماری های پوستی، زخم ها، اختلالات تولید مثل و کاهش درد های پیش از قاعدگی از ویژگی های کپسول ویتامین E 400 یورو ویتال می باشد.

کمبود ویتامین E در افرادی که دارای مشکلات گوارشی و یا فیبروکیستیک هستند و یا رژیم غذایی خیلی کم چربی دارند، رخ می دهد.

 ویتامین ایی بعد از تمرینات شدید ورزشی باعث نوسازی سریع سلول های تخریب شده از ورزش می شود، همچنین باعث از بین رفتن سریع درد عضلانی شده و در افرادی که به طور دایم و پیوسته ورزش می کنند و یا افرادی که به طور دلخواه ورزش می کنند، توصیه می شود.

دقت شود که در صورت استفاده از داروهای انعقاد خون، آسپرین و یا در زمان شیمی درمانی، از مصرف قرص  اجتناب کنید. اگر از داروهای قلبی و یا دیابت استفاده می کنید قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت کنید. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.