کپسول پاک کننده کبد لیوراید

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کپسول پاک کننده کبد لیوراید

کبد () دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و مسئول به اصطلاح رد کردن تمام مواد غذایی و نوشیدنی مصرف شده از صافی است که این بدان معناست که فاکتورهای مضرر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم های دیگر بدن می کند. کبد به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی میکند اما اگر فاکتورهای منفی وارد شده بیار باشند در این کار اختلال رخ می دهد. وجود چربی در کبد هر انسانی طبیعی است اما اگر کبدی دارای 5 تا 10 درصد چربی باشد کبد چرب نامیده می شود ؛

علائم و نشانه های کبد چرب چیست؟

  • احساس خستگی و بی حالی مداوم
  • کاهش وزنو اشتها
  • حالت تهوع
  • ضعف عمومی
  • درد در مرکز و یا سمت راست بخش بالای شکم
  • سردرگمی، مشکل در تمرکز
  • گیجی
  • تمایل به خونریزی راحت تر و سریع
کپسول لیور ایداز آنجائیکه رادیکال های آزاد در پراکسیداسیون لیپیدها در انواع مسمومیت های کبدی دخیل هستند، اثر ضد اکسیداسیون بسیار قوی سیلی مارین و سیلی بین ممکن است اثر حفاظتی آن ها را در مقابل عوامل سمی گوناگون روی کبد توجیه نماید. این دو ترکیب به عنوان عامل نابود کننده رادیکال های آزاد عمل کرده و از فرآیندهای پر اکسیداتیو دخیل در ضایعات کبدی ناشی از تتراکلرور کربن، تالیوم، اتانول، پاراستامول و سایر مواد سمی کبدی پیشگیری می کند. کپسول لیور اید- باعث محافظ و پاک کننده کبدی -سم زدایی -بهبود عملکرد -پیشگیری از بیماری های کبدی و صفراوی می شود روش مصرف پاک کننده کبد روزانه دو کپسول در افراد بزرگسال استفاده شود و تحت نظر پزشک باشند افرادی که از لیول اید استفاده می کنند.

کنگر فرنگی

یکی از مهمترین خواص کنگر فرنگی کمک به درمان اختلالات کبدی نظیر درمان نارسایی های کبد، یرقان و بیماری های مربوط به کمبود آلبومین است. پیشگیری از تشکیل مجدد سنگ های صفراوی از فواید مصرف کنگر فرنگی است.

خار مریم

خار مریم یک گیاه خودرو در مناطق مختلف ایران است که آن را به دوستی با کبد می شناسند. خارمریم از کبد در برابر آسیب های ناشی از الکل، هپاتیت، کبد چرب و سیروز کبدی محافظت می کند. این خاصیت خار میرم به دلیل وجود سیلی مارین و سیلی بینین در آن است که خاصیت آنتی اکسیدانی به آن می بخشد.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.