کپسول ژلاتینی نرم استئوژل®

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

کپسول ژلاتینی نرم استئوژل®

فواید قرص کلسیم

کپسول ژلاتینی نرم استئوژل®

کپسول ژلاتینی نرم استئوژل®:  یکی از دیگر از محصولات تقویتی فروشگاه اینترنتی فردامارکت است، شما می توانید برای جلوگیری از ضعف بدنی و همینطور افزایش توان و برای جلوگیری از پوکی استخوان از قرص کلسیم استفاده کنید. کپسول نرم ژلاتینی (سافت ژل) استئوژل محصولی از شرکت داروسازی دانا جهت افزایش استحکام و مقاومت استخوانی است. مقدار مواد موجود در محصول :
  • کلسیم (ملح کربنات) : ۳۰۰ م.گ
  • منیزیم (اکساید) : ۱۰۰ م.گ
  • زینک : ۵ م.گ
  • ویتامین د۳ : ۵۰۰ واحد بین الملل
نحوه مصرف : روزانه یک الی دو قرص همراه با مقدار زیاد آب با فاصله از چای و غذا موارد منع مصرف استوژل افزایش کلسیم ادرار، سنگ‌های کلسیمی در کلیه ، سارکوئیدوز و مسمویت‌های دارویی، افزایش کلسیم خون مصرف در بارداری و شیردهی : در صورت بارداری یا شیردهی با پزشک مشورت نمایید. عوارض جانبی : مصرف استئوژل ممکن است در بعضی افراد عوارض جانبی ذیل مشاهده شود: • اختلالات خفیف گوارشی، تهوع و استفراغ، کاهش فشار خون که در صورت تداوم پزشک را در جریان قرار دهید. تداخلات غذایی و دارویی: جذب خوراکی کلسیم باغذاهای فیبردار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می‌شود. همچنین جذب خوراکی کلسیم همراه با آهن و آنتی‌بیوتیک‌ها (تتراسایکلین‌ها، سیپروفلوکساسین) دچار اشکال می‌شود. شرایط نگهداری : • در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد، دور از نور و رطوبت نگهداری کنید. • از نگهداری و مصرف مکمل‌های تاریخ گذشته خودداری کنید. • فراورده را دور از دسترس اطفال قرار دهید.

فردامارکت یک فروشگاه اینترنتی محصولات بهداشتی و زیبایی به همراه تجهیزات پزشکی و محصولات ارتوپدی نظیر (مکمل ورزشی، اسپری تاخیری، مولتی ویتامین و ...) می باشد

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.