گرانول گیاهی پلانتاژل

تعداد خرید

این محصول موجود نیست.

  • کد کالا: 13343
  • تگ ها:

گرانول گیاهی پلانتاژل

گرانول گیاهی پلانتاژل

 گرانول گیاهی پلانتاژل دینه فردامارکت با داشـتن مـواد مـوثره موسيلاژ و صمغ دارای اثـرات نـرم کننـده، ضـدالتهاب، ضـد اسـپاسـم، جـذب سمـوم و ضـد عفونـی کننده بـوده، حرکات پريستالتيک روده را که در اثر بيماريهای اسهالـی افزايـش مـی يابد،

تنظيم و به حالـت طبيعـی بر مـي گـرداند و با پانـسمان مخاط روده و التيام آزردگی ها، از سلولهای پوششی روده محافظت می نمايد. در مطالعـه کارآزمایـی بالینـی انجـام شـده در بیمارسـتان رسـول اکرم بر روی بیمـاران مبتـلا به IBS اسهــال غالـب، معلـوم شـد که مصرف 3 ساشـه در روز از داروی پلانتاژل، بعد از 2 هفته تاثیر قابل توجهی در کاهش علائـم این بیماری (دل درد، تهوع، نفخ و احساس فوریت در دفع)

دارد و از آنجا که تاثیـر آن تا 2 هفته بعد از قطع درمان نیز باقی می ماند، بیمـاران مبتلا به IBS می تواننـد آن را به صورت منقطع مصرف کنند.

بزرگترین و اصلی ترین علت اسهال عوامل عفونی است که این عوامل از طریق مختلف وارد بدن می شود. گاهی با خوردن میوه و سبزی که به درستی و کامل شستشو داده نشده باشد اسهال ایجاد می شود. در بعضی مواقع به دلیل رعایت نکردن بهداشت به خصوص بعد از اجابت مزاج عفونت موجود در دست هایی که شسته نشده اند و... وارد بدن شده و اسهال رخ می دهد.

اسهال، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله ممکن است علت ایجاد اسهال، مصرف غذایی باشد که بدن تان نمی پذیرد.

بدن تمایل دارد تا حد امکان این محصولات خوراکی را آزاد کند و همین امر باعث ایجاد اسهال می شود.

در صورتی که فرد دچار اسهال مشکلاتی دارد که استفاده از مایعات را برایش محدود شده، پیش از شروع مصرف زیاد مایعات حتما باید با پزشک مشورت کند. کودکان، زنان باردار و سالمندان مبتلا به اسهال باید بسیار مراقب باشد.

شیرخوارانی که شیر خشک می خورند باید با مشورت پزشک از شیر خشک مناسب تری استفاده کنند، اما در مورد شیرخوارانی که شیر مادر می خورد، هیچ تفاوتی ندارد و نباید شیر مادر قطع شود. کم شدن آب بدن ناشی از اسهال می تواند برای کودکان خطرناک باشد. قبل از دادن هر دارو باید با یک پزشک مشورت شود.

گرانول گیاهی پلانتاژل در کمک در درمان بیماری های اسهالی و همچنین محافظ و ترمیم کننده آزردگی های مخاط روده است.

روش مصرف گرانول گیاهی پلانتاژل:

کودکان تا دوازده سال، حداکثر 4 بار در روز هر بار ¼ تا ½ ساشه در یک فنجان آب جوش هم زده و تمام مخلوط میل شود.

بزرگسالان، 4 بار در روز هر بار 1 ساشه در یک فنجان آب جوش هم زده و تمام مخلوط میل شود. این فرآورده باید با مقدار کافی مایع مصرف شود تا از تراکم آن در دستگاه گوارش جلوگیری به عمل آید.

بعد از خرید و مصرف محصول می توانید به محصول رای بدهید!

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اطلاعات شخصی شما از جمله ایمیل و شماره تماستان نزد ما محرمانه می ماند.!

ما به نظر شما اهمیت می دهیم: *
جهت درج نظر باید وارد سایت شوید
Edna Watson

Very good and fast delivery during the week. Thank you!

April 16, 2020 at 3:08 am

به روز رسانی COVID-19 ما با ساعات و پرسنل محدود باز هستیم.